Mail od Lockerz - jak odpalić filmy PLAY - Killer - 13-03-2010 01:04
Oto odpowiedź jaką otrzymałem na pytanie o problemy z filmami w zakładce PLAY
Cytat:Hey there. We recently added some new videos to PLAY. Since then, we've
received a few emails from members letting us know that these videos are not
loading and they are instead getting an audio recording saying "This content is
currently unavailable." Our tech team is aware of this issue and we hope to
have it fixed very soon. So, relax, as any of you affected by this problem will
be able to view this new content soon and get your cha-ching on for March
Radness!
We are also aware of some issues that our friends in the U.K. are having with
PLAY. If you've run into a problem with the ads overlapping the video content,
this should be temporarily resolved by clicking the ad. We're trying to
diagnose the problem and again hope to have this fixed for you very soon!
Other members that are having problems with PLAY may find the following
information helpful:
1. Clear your cache ( Ctr + Shift + Delete )
2. Restart your browser/Computer
3. Double click on the black video screen ( 99% of the time this is the fix )
4. Try a different browser
5. Check security settings ( rare )
6. Get the latest adobe flash player
Lockerz currently DOES NOT support Google Chrome, so you may need to use a new
browser for PLAY. We're obviously very excited about launching PLAY and most of
the feedback from members has been unbelivably positive! But, as with anything
when a site is in beta, there are still some bugs and glitches that we have to
work through. We again appreciate your support and patience while Lockerz is in
development!
Lockerz Support
Pittsburgh, PA
Tłmaczenie
Cytat:Witaj! Dodaliśmy kilka nowych filmów w zakładce PLAY. Od tego czasu otrzymaliśmy wiele wiadomości e-mail od użytkowników, którzy informują nas, że te filmy się nie wczytują i zamiast tego ciągle słyszą nagrany dźwięk: "This content is currently unavailable". Nasz zespół wie o tym problemie i mamy nadzieję rozwiązać go jak najszybciej. Więc spokojnie, każdy z was narażony na ten problem będzie mógł zobaczyć nową zawartość i szybko ujrzeć CHA-CHING do czasu Marcowego Radness!
Mamy również świadomość pewnych problemów, które mają nasi przyjaciele z Wielkiej Brytanii. Jeśli napotkasz problem reklamy zakrywającej zawartość wideo, tymczasowo powinno pomóc kliknięcie w tę reklamę. Staramy się zdiagnozować problem i mamy nadzieję, że rozwiążemy go bardzo szybko!
Niektórzy użytkownicy nadal mają problem z zakładką PLAY, tak więc te informacje powinny być pomocne:
1. Wyczyść pamięć cache.
2. Zrestartuj swoją przeglądarkę lub komputer.
3. Kliknij dwa razy na czarnym polu zawartości filmu (w 99% przypadków sprawdza się)
4. Spróbuj innej przeglądarki
5. Sprawdź ustawienia bezpieczeństwa (rzadko) (tutaj chodzi o ustawienia firewalla, zapory itp.)
6. Zdobądź najnowszego Flash Playera od Adobe
Lockerz nie wspiera przeglądarki Google Chrome, więc musisz używać innej do oglądania filmów w PLAY. Jesteśmy oczywiście bardzo podekscytowani faktem otworzenia zakładki PLAY i większość opinii naszych użytkowników była bardzo pozytywna! Ale - nasza witryna jest w fazie BETA i nadal istnieją pewne błędy i usterki, nad którymi musimy popracować. Dziękujemy za wsparcie i cierpliwość podczas rozwoju Lockerz!
|