Hmm kilka pytań osoby początkującej - Wersja do druku +- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com) +-- Dział: Zarabianie przez Internet (/Forum-Zarabianie-przez-Internet-33) +--- Dział: Dyskusja o Zarabianiu (/Forum-Dyskusja-o-Zarabianiu-248) +--- Wątek: Hmm kilka pytań osoby początkującej (/Temat-Hmm-kilka-pytan-osoby-poczatkujacej-25740) Strony: 1 2 |
Hmm kilka pytań osoby początkującej - DobryZiomeczek - 30-01-2009 12:16 Witam wszystkich serdecznie.. ;-) Na początku mojej wypowiedźi chciałbym zaznaczyc że nigdy nie zajmowałem sie zarabianiem w internecie i jestem poprostu zielony w temacie.Czytam sobie Te forum , ale stron-firm jest masa, różnych opcji do wyboru jest dużo..ale gdy ktoś sie na tym nie zna to niewie ,które wybrac.. Chcialbym zeby mi ktoś wyjaśnił jak można najszybciej zarobic i ile mozna najwięcej wyciągnąc miesięcznie , bez wkładu własnego.. Czytanie maili po dwie dzięsięte grosza to raczej mało opłacalna opcja... są jakieś lepiej płatne sprawdzone opcje , na których faktycznie można coś tam dorobic..? obecnie mam dużo wolnego czasu i chcialbym go jakoś wykozystac..ale zeby sie oplacało..:-) Przeczytałem dużo tematów na forum ,ale niewiem które rzeczy najbardziej sie opłacają.. Dziękuje z góry za sensowne odpowiedźi i mam nadzieje ze nikt nie usunie mojego tematu :-) - Bloodme - 30-01-2009 12:45 Jeśli chcesz szybko zarobić, bez własnego wkładu, to zapraszam do działu Programy Partnerskie -> Pokerstrategy.com. Jest to strona opisująca strategie, dzięki której można wygrywać w pokera, na początku zarabiasz niewiele, ale systematycznie. Na start dostajesz 50$ bonusu, zresztą masz tam wszystko opisane :-) - piechu - 30-01-2009 13:34 jest czytanie platnych emaili ale sa firmy gdzie masz po 1 gr a nie 0.2 gr i moze nie ma tru najlepszych zarobkow ale masz pewnosc ze dostaniesz kase w buxach natomiast masz wieksze zarobki ale w zadko ktorym dostaniesz wyplate jakby co pisz na gg albo PW chetnie odpowiem na wszystki