Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Hmm kilka pytań osoby początkującej - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Zarabianie przez Internet (/Forum-Zarabianie-przez-Internet-33)
+--- Dział: Dyskusja o Zarabianiu (/Forum-Dyskusja-o-Zarabianiu-248)
+--- Wątek: Hmm kilka pytań osoby początkującej (/Temat-Hmm-kilka-pytan-osoby-poczatkujacej-25740)

Strony: 1 2


Hmm kilka pytań osoby początkującej - DobryZiomeczek - 30-01-2009 12:16

Witam wszystkich serdecznie.. ;-)
Na początku mojej wypowiedźi chciałbym zaznaczyc że nigdy nie zajmowałem sie zarabianiem w internecie i jestem poprostu zielony w temacie.Czytam sobie Te forum , ale stron-firm jest masa, różnych opcji do wyboru jest dużo..ale gdy ktoś sie na tym nie zna to niewie ,które wybrac..
Chcialbym zeby mi ktoś wyjaśnił jak można najszybciej zarobic i ile mozna najwięcej wyciągnąc miesięcznie , bez wkładu własnego..
Czytanie maili po dwie dzięsięte grosza to raczej mało opłacalna opcja... są jakieś lepiej płatne sprawdzone opcje , na których faktycznie można coś tam dorobic..? obecnie mam dużo wolnego czasu i chcialbym go jakoś wykozystac..ale zeby sie oplacało..:-)
Przeczytałem dużo tematów na forum ,ale niewiem które rzeczy najbardziej sie opłacają..
Dziękuje z góry za sensowne odpowiedźi i mam nadzieje ze nikt nie usunie mojego tematu :-)


- Bloodme - 30-01-2009 12:45

Jeśli chcesz szybko zarobić, bez własnego wkładu, to zapraszam do działu Programy Partnerskie -> Pokerstrategy.com. Jest to strona opisująca strategie, dzięki której można wygrywać w pokera, na początku zarabiasz niewiele, ale systematycznie. Na start dostajesz 50$ bonusu, zresztą masz tam wszystko opisane :-)