[Nieaktualne]Płace 5$ za napisanie listu - Wersja do druku +- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com) +-- Dział: Refback (/Forum-Refback-283) +--- Dział: Refback za Refback (/Forum-Refback-za-Refback-130) +---- Dział: Archiwum (/Forum-Archiwum-316) +---- Wątek: [Nieaktualne]Płace 5$ za napisanie listu (/Temat-Nieaktualne-Place-5-za-napisanie-listu-25537) |
[Nieaktualne]Płace 5$ za napisanie listu - afeks - 10-01-2009 12:45 Witam mam mały problem :-> Musze zweryfikowac konto na Ap a dane nie bardzo zgadzają sie z tym co mam w dowodzie :idea: I teraz chciałem wysłac list do Ap o prosbe zresetowania Danych abym mógł je jeszcze raz wprowadzic tym razem jak nalezy :oops: I teraz daje 5$ od reki (lub 15$ jesli dzieki trwojej pomocy uda mi sie wprowadzic dane od nowa i zweryfikowac konto jednak jesli sie nie uda nie place nic) za napisanie listu po angielsku. Coś w stylu Witam blablabla czy jest mozliwosc zresetowania danych poniewaz przy wpisywaniu ich pomyliłem sie blablabla. Teraz jesli ktos się skusi to prosze o napisanie w poscie tego listu po ang i po pol. A i nie bawic sie translatorem bo za cos takiego napewno nie zapłace bo to sam mógł bym zrobic. - Bloodme - 10-01-2009 12:50 afeks, z tego co wiem nie ma takiej możliwości. Ale wnioskuje, że masz na koncie trochę kasy, skoro płacisz nawet 15$ za list, więc warto spróbować :-) - Boro! - 10-01-2009 13:00 Witam! Mam problem z weryfikacją konta. Podczas rejestracji wpisałem błędne dane osobowe więc czy mógł byś mi je zresetować. Jest to bardzo wazne dla mnie ponieważ musze sobie zweryfikować konto AP Hello! I have a problem for verifying my AlertPay account.When you register I wrote incorrect information about me so Can you reset this information for me? It's important for me because i must verify my AlertPay account. Nie wiem czy coś z tego będzie i czy to nie jest za krótkie ale co tam spróbować zawsze warto. :mrgreen: :mrgreen: - Sniechu - 10-01-2009 16:28 Boro!, lepiej niech nie wysyła tego tekstu, bo kilka rzeczy przydałoby się poprawić, jak chociażby to: Boro! napisał(a):When you register I wrote incorrect information about meKiedy TY się zarejestrowałeś, JA wpisałem złe informacje o sobie. Czyli to zdanie jest złe. - mala1969 - 10-01-2009 17:38 Z tego co wiem, to możesz dane personalne sam w profilu zmienić :?: - JereManU - 10-01-2009 17:49 mala1969, tylko niektóre. Nie można zmienić imienia i nazwiska. Może coś takiego: Hello, I have one very important question and problem in one. I need to reset my personal details on my AlertPay account because I made mistake when I was introducing them so as I said at first I have a question: Is it possible to reset my personal details and can I introduce them one more time? It's very important. Best regards Po polsku to jest: Witam, Mam bardzo ważne pytanie i problem w jednym. Muszę zresetować moje dane osobowe na moim koncie AlertPay ponieważ popełniłem błąd podczas ich wprowadzania, więc tak jak powiedziałem na początku, mam pytanie: Czy jest możliwość aby zresetować moje dane i czy mógłbym wprowadzić je jeszcze raz? To bardzo ważne. Pozdrawiam - afeks - 11-01-2009 15:13 No na koncie mam grubo ponad 100$. To była wypłata z sandra jedna z ostatnich zleciłem wtedy ponad 90$ do wypłaty ale nie myślałem ze dojdą ale jednak dosżły i limit na Ap został przekroczony;/ I włąśnie te dane których nie mozna zmieniac wpisałem zle ;/ JereManU List mi sie podoba ale myśle ze oni chyba nie moga zrobic czegos takiego ze mi zresetują oni chyba mogli by poprawic jedynie wiec bym musiał im podac w liscie swoje dane aby mogli poprawic to za mnie bo maja pełny dostep do mojego konta. Sam nie wiem moze najpierw na innym koncie wysle taki list i zobacze czy sie uda?? - JereManU - 11-01-2009 15:34 Napisałem coś takiego, po moich doświadczeniach z resetem PINu - musiałem to sam zrobić, oni tylko zadali pytania potwierdzające, że to na pewno ja. Jak chcesz mogę to zmienić, ale support AP jest bardzo miły i myślę, że zrozumie o co Ci chodzi i najwyżej sam to zrobi, prosząc Cię o podanie poprawnych danych, na jakie chciałbyś zmienić. - Bloodme - 11-01-2009 15:45 [quote:-|3926b88f2="JereManU"]support AP jest bardzo miły[/quote:-|3926b88f2] Eee... nie powiedziałbym... Mi zablokowali konto z ponad 1000$ i jakoś im się nie spieszy z odblokowaniem(czekam na odpowiedź już drugi miesiąc).... - afeks - 11-01-2009 21:44 Hm niech bedzie wysle. Tylko teraz jak xD |