Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Komunikat w AlertPay - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Konta Bankowe (/Forum-Konta-Bankowe-449)
+--- Dział: Systemy Płatności Internetowych (/Forum-Systemy-Platnosci-Internetowych-206)
+---- Dział: Payza (/Forum-Payza-332)
+---- Wątek: Komunikat w AlertPay (/Temat-Komunikat-w-AlertPay-24933)

Strony: 1 2 3 4


Komunikat w AlertPay - Bloodme - 30-10-2008 17:08

Chce się dzisiaj zalogować na konto w AlertPay'u i wyskakuje mi taki komunikat:

You cannot log in since your account has been suspended. Please contact the Customer Service department.

Dobry z Angielskiego nie jestem, więc prosiłbym kogoś o przetłumaczenie i ewentualne rozwiązanie :-)

PS. Mam nadzieje, że to nic poważnego :evil2:

PS2. Czy możliwa jest taka opcja, że ktoś cofnął przelew i mam teraz zawieszone konto?


- unruhe7 - 30-10-2008 17:26

Nie możesz się zalogować poniewaz twoje konto zostało zawieszone.Proszę skontaktować się z Customer Service department.


- Bloodme - 30-10-2008 17:29

Cytat:Nie możesz się zalogować poniewaz twoje konto zostało zawieszone.Proszę skontaktować się z Customer Service department.

A gdzie jest podany ich e-mail, i co powinienem im napisać?(przypominam, że jestem słaby z angielskiego, więc prosiłbym o gotowy tekst ;-) )


- unruhe7 - 30-10-2008 17:34

U góry po prawej stronie klikasz w HELP a potem Submit a Ticket i wybierasz opcje.
Z angielskiiego ja też dość kiepski jestem więc lepiej żeby ktoś dobrą znajomościa angielskiego ci pomógł to napisać


- Bloodme - 30-10-2008 17:37

unruhe7, dziękuje. A więc pytam kogoś z dobrą znajomością angielskiego, jaki tekst powinienem im napisać i którą opcje tam w submit a ticket wybrać?

Postaram się sam napisać, tylko powiedzcie, którą opcję powinienem wybrać?(zablokowali mi konto)

[ Dodano: 2008-10-30, 17:51 ]
Coś tam im wysłałem, zobaczymy czy zrozumieją o co mi chodzi :-P

[ Dodano: 2008-10-30, 18:11 ]
Wiadomość od AlerPay na e-maila:

Cytat:Your Ticket has been received and a member of our staff will review it and
reply accordingly. Listed below are details of this Ticket. Please make
sure the Ticket ID remains in the subject at all times.

Ticket ID: AUO-345158
Subject: I can't login to account
Department: Login/Password Support
Status: Open

O co w tym chodzi? ;-)


- wojadann - 30-10-2008 19:51

Google.translate polecam :-P
Wysłałeś zgłoszenie, pracownicy AP zajmą się tą sprawą i poinformują po jej rozpatrzeniu.
Trochę wysiłku nie zaszkodzi :mrgreen:


- Bloodme - 30-10-2008 19:57

Nie lubię się przemęczać :mrgreen:

A tak naprawdę to na tym koncie mam sporą ilość pieniędzy, więc chce, żeby sprawę jak najlepiej rozwiązać :-)


- piotrek199182 - 04-11-2008 16:41

Witam mam ten sam problem równiez prosze o pomoc


- ReXXX - 04-11-2008 16:45

Bloodme, oczywiście masz konto ze skanem dowodu ;-)


- Bloodme - 04-11-2008 19:21

ReXXX napisał(a):Bloodme, oczywiście masz konto ze skanem dowodu ;-)


Znaczy się zweryfikowane? Tak :-)

Te półgłówki z AP jeszcze nie odpowiedzieli...

piotrek199182, masz ten sam komunikat? Nie domyślasz się może z jakiego to powodu?
Robiłeś może transakcję z xss, z tego forum?