Blokada zweryfikowanego konta AP. Dlaczego? - Wersja do druku +- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com) +-- Dział: Konta Bankowe (/Forum-Konta-Bankowe-449) +--- Dział: Systemy Płatności Internetowych (/Forum-Systemy-Platnosci-Internetowych-206) +---- Dział: Payza (/Forum-Payza-332) +---- Wątek: Blokada zweryfikowanego konta AP. Dlaczego? (/Temat-Blokada-zweryfikowanego-konta-AP-Dlaczego-24030) Strony: 1 2 |
Blokada zweryfikowanego konta AP. Dlaczego? - krolu116 - 22-08-2008 19:19 Witam! Mam problem z AlertPay. Gdy zażądałem wypłaty dość sporej sumki na mBank odrzucono jej wypłacenie [DECLINED] i zablokowano mi konto :roll: Teraz mi pisze coś takiego: [code:1:-|0d2be7014]Account Status: Locked We had to put a temporary hold on your AlertPay account for security reasons.Please contact customer support to have this hold removed[/code:1:-|0d2be7014] 1. Jaki może być powód nie wypłacenia i zablokowania? 2. Co mam im napisać żeby mi odblokowano? 3. Czy mi w ogóle odblokują konto czy całe pieniądze przepadły? Wcześniej już zlecałem wypłaty z tego konta na mBank i nie było problemu. Konto zostało zweryfikowane + upgrade 2 dni wcześniej :evil2: - kactuzz - 22-08-2008 21:40 Ich o to pytaj. - krolu116 - 22-08-2008 22:25 Dzięki za wyczerpującą wypowiedź. Chodziło mi o to czy wam tez to się zdarzyło kiedyś? Wysłałem maila do nich, czekam na odpowiedź - BizNET - 22-08-2008 22:50 Szczerze mówiąc byłem pewien że weryfikacja ubezpiecza nas przed tego typu przykrymi niespodziankami... A tu jednak. Najlepiej napisz do nich by podali więcej szczegółów. Sam ciekaw jestem czemu blok przy zweryfikowanym koncie Nasuwają mi się pytania: - Czy konto nie służyło do prania pieniędzy? - Skąd pochodzą pieniądze? - Co nazywasz dużymi kwotami? - krolu116 - 22-08-2008 23:00 Nigdy nie używałem AP do jakichś przekrętów (troche kasy z buxów), pieniądze pochodziły głównie ze sprzedaży doładowań pre-paid, czyli zwykłe przelewy od innych użytkowników. Kwota którą zleciłem i ją odrzucono wynosiła niecałe 500zł. Więc nie wiem :evil2: - BizNET - 22-08-2008 23:10 No możemy tu spekulować ale nikt z nas nie wie dla czego zablokowali. Najlepiej będzie jeśli napiszesz do supportu i oni wyślą powód i udzielą rad co i jak :-) PS. Informuj nas w tym temacie jak przebiega sprawa blokady - Zcna - 23-08-2008 09:40 Coś mi tu Śmierdzi paypalem :-( - krolu116 - 25-08-2008 21:58 Dostałem od nich właśnie wiadomość: Kod: Hello ********, czyli tak jak się domyślałem chodziło o transakcję związaną z doładowaniami :lol: Miejmy nadzieję że wszystko pójdzie dobrze, bo 500PLN piechotą nie chodzi :-> - markonix - 29-08-2008 22:10 Identyczna sytuacja była w moim przypadku i odrazu wyjaśniam. Najprawdopodobniej przyjąłeś dość dużą sumkę od jednej osoby, która nie miała zweryfikowanego konta. Zleciłeś wypłatę i wyglądało to jak typowe pranie (tamten mógł być np. niepełnoletni). Klient pewnie też ma zablokowane, musi zweryfikować. W moim przypadku wysłałem i ckliwą historie o tym że kasy potrzebuje na wakacje, wysłałem linka do sejfika, w 3 punkcie napisałem że to mój stały klient. Narazie konto ok ale jestem już ostrożniejszy. - krolu116 - 29-08-2008 22:31 A długo to trwało? bo już tydzień czekam i nic :-( |