Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Pytan kilka. Wykupowanie polecających. Wyplacanie kasy - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Zarabianie przez Internet (/Forum-Zarabianie-przez-Internet-33)
+--- Dział: Dyskusja o Zarabianiu (/Forum-Dyskusja-o-Zarabianiu-248)
+--- Wątek: Pytan kilka. Wykupowanie polecających. Wyplacanie kasy (/Temat-Pytan-kilka-Wykupowanie-polecajacych-Wyplacanie-kasy-23876)

Strony: 1 2


Pytan kilka. Wykupowanie polecających. Wyplacanie kasy - OnlyTrue - 12-08-2008 09:10

Witam. Dokładniej jestem jak dział mówi zielony.

Kilka pytań

1. powiedzmy ze uzbieram już 20$ na bux.to czy musze te pieniądze wypłacać na alertpaya żeby moc kupić tam poleconych czy mogę centralnie ze strony bux.to kupić 15 poleconych za ta kasę bez wypłacania na alertpaya?

2. Jak długo czeka sie na weryfikacje konta na alertpayu. Wysłałem im skan dowodu i prawka.

3. Czy prowizja na alertpayu obowiązuje do wpłacania i wypłacania kasy i czy jest stała czy zależy % od wpłacanej/wypłacanej kwoty.

4. Chce dodać bank na AlertPayu (mam konto w mbanku) wiec co to jest SWIFT BIC / IBAN i jakie posiada mbank.. i reszta danych nazwa banku, numer telefonu, i jakiś contact name.. ?

Z góry. Dzieki za odp. =]


- moody - 12-08-2008 09:19

1. Niektóre buxy oferują kupno refów za kase z konta w ich firmie, ale bux.to chyba nie.

2. Tego nie wiem, bo nie weryfikowałem, ale jeśli konto AP jest ci potrzebne tylko do buxów to polecam nie weryfikować narazie, bo tylko będziesz płacił niepotrzebne prowizje