Strona internetowa zakup domeny itp - Wersja do druku +- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com) +-- Dział: Zarabianie przez Internet (/Forum-Zarabianie-przez-Internet-33) +--- Dział: Dyskusja o Zarabianiu (/Forum-Dyskusja-o-Zarabianiu-248) +--- Wątek: Strona internetowa zakup domeny itp (/Temat-Strona-internetowa-zakup-domeny-itp-22778) Strony: 1 2 |
Strona internetowa zakup domeny itp - bartosx - 26-06-2008 22:18 Prosze o pomoc bo jestem zupelnym amatorem. Nie wiem jak to jest bo o ile sie dowiadywalem to sama domena jest bardzo tania tylko serwery i hosting jest drogi. Jest tam miejsca okolo 1 nawet 2gb a ja potrzebuje nawet nie 5 mb.Stad moje pytanie czy jest mozliwosc wykupienia samej domeny a zamieszczenia na innym serwerze nieplatnym czy jakims tanim. - JereManU - 26-06-2008 22:32 bartosx napisał(a):czy jest mozliwosc wykupienia samej domeny a zamieszczenia na innym serwerze nieplatnym czy jakims tanim. Tak, ale domena to wydatek stały rzędu 80zł rocznie. - BizNET - 26-06-2008 22:33 jasne... Jeśli potrzeba 5mb załóż sobie konto na yoyo.pl (25mb bez reklam) i do tego dodaj domene. Ceny domen są nawet i po 1zł ale pierwszy rok, zaś następne np: po 122zł to taki chwyt reklamowy na który musisz uważać podczas zakupów domen - bartosx - 26-06-2008 22:37 Mam juz strone na serwerze yoyo to jak to zrobic oczywiscie jak juz bede mial domene zeby na nia przejsc - BizNET - 26-06-2008 22:47 każdy serwer posiada swoje DNS DNS wpisujesz u rejestratora domeny i jest ok. dodatkowo w panelu yoyo.pl dodajesz kupioną domenę - kactuzz - 27-06-2008 07:11 A właśnie bo tak temat pokrewny, bo słyszałem, że na domeny.pl jak już zakupisz domene to potem musisz ją u nich utrzymywac przez 3 lata? To prawda? Szukałem czegoś takiego w regulaminie ale nic nie znalazłem. - BizNET - 27-06-2008 08:25 Być może... Najważniejsze podczas kupowania domeny to sprawdzić cennik. [cena promocyjna] np 1zł przez pierwszy rok. Konieczne jest sprawdzić [cenę przedł