Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
My searchfunds problem z wyszukiwaniem - Pomóżcie - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Kosz/Spam/Archiwum (/Forum-Kosz-Spam-Archiwum-11)
+--- Wątek: My searchfunds problem z wyszukiwaniem - Pomóżcie (/Temat-My-searchfunds-problem-z-wyszukiwaniem-Pomozcie-21611)

My searchfunds problem z wyszukiwaniem - Pomóżcie - Elektryk0 - 21-03-2008 09:57

Od pewnego czasu zaczołem używać tej wyszukiwarki nazbierałem 9 poleconych i mam już na koncie 7.17 funtów ale od pewnego czasu jeśli chce coś wyszukać wyskakuje mi taki tekst

It has come to our attention that your account appears to be the subject of invalid searching with searches outside of the Terms and Conditions including (but not limited to) click fraud, automated search tools, searches made without regard to the results returned etc..

MySearchFunds uses sophisticated detection tools which looks at the quality of the search terms used, frequency of the search terms used, the volume of searches and the frequency of searches and assigns a score.

As such your account has been suspended and referred to our Click Fraud department for further investigation and in accordance with our Terms & Conditions we reserve the right to disallow any invalid searches or to terminate your account permanently.

Nie wiem czy zablokowali mi konto?

Bardzo prosze o pomoc.

- lukaszblobi - 31-03-2008 21:10

zablokowali

My searchfunds problem z wyszukiwaniem - Pomóżcie - piotrekprorok - 03-07-2017 17:44

Wątek został przeniesiony do kosza.
Prawdopodobne przyczyny :

1. Temat jest niezgodny z regulaminem.
2. Podobny temat znajduje się już na forum.
3. Wątek nie jest już aktualny.
4. Autor prosił o jego przeniesienie.
5. Temat został wyczerpany bądź rozwiązany.

Pozdrawiamy
Administracja Forum.