Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Regulamin działu "Waluty" - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Kosz/Spam/Archiwum (/Forum-Kosz-Spam-Archiwum-11)
+--- Wątek: Regulamin działu "Waluty" (/Temat-Regulamin-dzialu-Waluty-20076)



Regulamin działu "Waluty" - BizNET - 09-09-2007 16:42

Regulamin wymiany walutami

1/ Dział "Waluty" przeznaczony jest wyłącznie do sprzedaży/kupna/wymiany walut/pieniędzy używanych w obrocie internetowym.

2/ Ofertę wymiany założyć może użytkownik posiadający na forum zarabiam.com minimum 1 miesiąc stażu oraz 10 napisanych postów
Złamanie tej reguły karalne jest ostrzeżeniem 1/6

3/ Użytkownik ma prawo do założenia tylko jednego postu ze swoją ofertą. Jeżeli znajdą sie tu dwa tematy jednej osoby oba są usuwane a ta osoba otrzymuje ostrzeżenie 1/6.

4/ Dział czyszczony jest automatycznie co 6 dni. W tym czasie użytkownik ma prawo edytować swoje posty, nie może jednak ich usunąć. Jeśli oferta jest nieaktualna, użytkownik powinien powiadomić o tym fakcie edytując ofertę.

5/ Na oferty NIE WOLNO odpowiadać w temacie. Wszelkie odpowiedzi będą kasowane i karane ostrzeżeniem 1/6. Jeśli chcesz się skontaktować w sprawie oferty z jej autorem, pisz do niego na PW.

6/ Nie ma ogólnej zasady co do tego, kto płaci pierwszy. Obie strony muszą zawsze ustalić między sobą kolejność wpłat. Zaleca się, aby pierwsza wpłacała osoba z mniejszym stażem i ilością postów na forum, jednakże nie jest to żadna żelazna zasada i w żadnym wypadku nie jest ona wiążąca. Jeśli obie strony chcą dokonać transakcji, ale nie mają do siebie zaufania, zawsze mogą zgłosić się do innego użytkownika, do którego obaj mają zaufanie, i poprosić go o pośrednictwo w transakcji. Bądźcie jednak świadomi tego, że taka osoba może zażądać prowizji za taką usługę, a ponadto podwójne przelewanie pieniędzy wiąże się też z podwójnymi prowizjami w bankach internetowych.

7/ Jeśli dokonałeś udanej transakcji i TY PŁACIŁEŚ pierwszy, to daj post o tym w folderze "UDANE TRANSAKCJE". Napisz, z kim dokonałeś transakcji, na jaką kwotę i w jakim czasie. Jeśli korzystaliście z usług jakiegoś pośrednika, napiszcie, kto był tym pośrednikiem i o jaką kwotę chodziło. Pomoże to identyfikować osoby, do których można mieć zaufanie.

8/ Jeśli uważasz, że zostałeś oszukany (np. wpłaciłeś pieniądze, a druga strona tego nie zrobiła), to pisz do moderatora forum. Możesz też dodatkowo napisać w dziale SKARGI lub w dziale OSZUŚCI, lecz PW do moderatora jest zawsze pomocne w szybkiej reakcji. Jednakże, o oszustwie pisz tylko wtedy, gdy wpłaciłeś pieniądze ponad 24h temu i od tego czasu nie otrzymałeś wpłaty ani nie masz żadnego kontaktu z drugą stroną (zwłaszcza gdy druga strona wyraźnei uchyla się od kontaktu, np. jest na forum, ale nie odpowiada na PW). WSZELKIE OSZUSTWA BĘDĄ KARANE BEZWZGLĘDNYM I DOŻYWOTNIM BANEM, a ponadto użytkownicy forum dołozą starań, by o oszustwie danej osoby wiedziało jak najszersze grono członków środowiska GPT - więc pamiętajcie, że oszukiwać nie warto, bo kradzież pieniędzy będzie waszym końcem w tym biznesie!

9/ Każdy potencjalny chętny do wymiany walut ma prawo zażądać od administracji forum weryfikacji danych dotyczących oferenta.
Weryfikacja polega na porównaniu nr IP spod jakich pisane były dotychczasowe posty uzytkownika z nr IP postu oferty. W celu prośby o weryfikację proszę o kontakt poprzez PW w jednoczesnym podaniem nicka oferenta

10/ Życzymy korzystnych, szybkich i udanych transakcji biggrin.gif


update z dnia 27.02.2006
jednorazowo można starać się o wymianę sum o maksymalnych wartościach:
300 $ lub 300 EUR
Transakcje opiewające na wyższe wartości będą karane ostrzeżeniami (1/6)


Regulamin działu "Waluty" - Kilol - 11-03-2011 01:55

Wątek został przeniesiony do kosza.
Prawdopodobne przyczyny :

1. Temat jest niezgodny z regulaminem.
2. Podobny temat znajduje się już na forum.
3. Wątek nie jest już aktulany.
4. Autor prosił o jego przeniesienie.


Pozdrawiamy
Administracja Forum.