Zarabianie 800-1000$ pasywnego dochodu z ruchu subreddita dla dorosłych NSFW - Wersja do druku +- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com) +-- Dział: Zarabianie przez Internet (/Forum-Zarabianie-przez-Internet-33) +--- Dział: Dyskusja o Zarabianiu (/Forum-Dyskusja-o-Zarabianiu-248) +--- Wątek: Zarabianie 800-1000$ pasywnego dochodu z ruchu subreddita dla dorosłych NSFW (/Temat-Zarabianie-800-1000-pasywnego-dochodu-z-ruchu-subreddita-dla-doroslych-NSFW-177864) |
Zarabianie 800-1000$ pasywnego dochodu z ruchu subreddita dla dorosłych NSFW - Akingee - Dzisiaj 14:18 Ta metoda działa w wielu niszach [Linki afiliacyjne / Sprzedaż proxy / Krypto / Usługi medialne / itp.], nadal jestem nowy w monetyzacji moich subredditów, więc na razie podzielę się moimi najlepszymi wskazówkami, jak przyciągnąć ruch do swojego subreddita: 1. Nazwa subreddita Nazwa subreddita to najważniejszy trik, aby ukraść ruch od konkurencji, ranking wyszukiwania Reddita zależy od liczby członków, wybrałem społeczność Snapchata, skopiowałem tę samą nazwę i po prostu dodałem coś takiego na końcu 101 lub NSFW Teraz, gdy ludzie, którzy są przyzwyczajeni do wyszukiwania tego subreddita, który wybrałeś, zobaczą twój jako pierwszy, jeśli masz więcej członków, będą zainteresowani sprawdzeniem subreddita, ponieważ ma tę samą niszę i większą liczbę członków, ta metoda zapewniła mi 20k-30k ruchu tygodniowo, na początku. 2. Wyniki wyszukiwania Google [Ważne] Wszyscy szukamy w Google: „Jak zarabiać pieniądze online? Reddit”. Ukradnij najlepsze wyniki Google subreddita swojego konkurenta, robiąc to w Google: Wyszukiwanie: Reddit r/[Nazwa subreddita] Przykład: Reddit r/askgaybros - Opublikuj ten sam post z większą liczbą komentarzy/głosów, jeśli masz dużą liczbę członków, będziesz wyżej w wynikach wyszukiwania Google - Ukradnij wszystkie ich najlepsze posty i przerób je, nie kopiuj-wklejaj tej części, edytuj je trochę, pobaw się tym 3. Monetyzacja swojego subreddita Duże subre