Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Mój pierwszy dziennik pracy. Od 0 do....??? Czas pokaże. - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Zarabiam.com (/Forum-Zarabiam-com-166)
+--- Dział: Dziennik Pracy (/Forum-Dziennik-Pracy-352)
+--- Wątek: Mój pierwszy dziennik pracy. Od 0 do....??? Czas pokaże. (/Temat-Moj-pierwszy-dziennik-pracy-Od-0-do-Czas-pokaze-173722)



Mój pierwszy dziennik pracy. Od 0 do....??? Czas pokaże. - Tekri - 25-02-2022 11:38

Witajcie.
Zacznę od tego, że jestem zielony w temacie kryptowalut lecz od kilku dni a może nawet tygodni staram się zarobić jakiś grosz na nich. Z każdym dniem poszerzam swoją wiedzę na ich temat lecz czasami mam za dużo pomysłów w głowie przez co dużo rzeczy robię chaotycznie co prowadzi do zdemotywowania. Dlatego aby znaleźć motywację i usystematyzować swoje dalsze kroki założyłem ten dziennik pracy. Chciałbym w nim wyznaczać sobie własne zadania a następnie opisywać ich wyniki dzięki temu nie będę czuł takiego natłoku w głowie.

Co było przed założeniem dziennika pracy: