Kieszonkowe studenta. - Wersja do druku +- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com) +-- Dział: Zarabiam.com (/Forum-Zarabiam-com-166) +--- Dział: Dziennik Pracy (/Forum-Dziennik-Pracy-352) +--- Wątek: Kieszonkowe studenta. (/Temat-Kieszonkowe-studenta-173027) |
Kieszonkowe studenta. - cashsion - 14-11-2021 17:06 Cześć, mam 19 lat i jestem studentem 1. roku kierunku związanego z finansami oraz ekonomią. Zarobek w Internecie przewijał się przez wiele lat mojego życia. Swoje pierwsze pieniądze online zarobiłem mając jakieś 13 lat tworząc grafiki oraz z reklam na kanale Youtube. Oczywiście nie były to kokosy, łącznie pewnie z 50 zł :v. Jak to bywa z młodzieńczym zapałem, szybko porzuciłem grafikę, a motywację do tworzenia filmików straciłem przez ograniczenia mojego kanału za naruszenie prawa autorskich w ścieżce dźwiękowej (zablokowali monetyzację xD). Temat powrócił wraz z moją pełnoletnością i założeniem sobie konta bankowego, co dawało mi większe możliwości. Zarabiałem na wielu sposobach: płatnych ankietach, promocjach za założenie konta lub polecenie znajomego, bukmacherce, kryptowalutach (w tym airdropach) oraz giełdzie. Mam też powierzchowną wiedzę o programach partnerskich i ewho, czy chociażby prowadzeniu Social Mediów, bo miałem kilka swoich fanpage w celach niezarobkowych. Łącznie przez ten trochę ponad rok od ukończenia 18 lat, zarobiłem w Internecie niecałe 5 tysięcy złotych bez uprzedniego wkładu własnego. W przypadku wymaganego depozytu dla niektórych promocji korzystałem jedynie z zarobionych wcześniej pieniędzy, tak samo w przypadku inwestycji kryptowalut czy giełdy. 5 tysięcy wydaje mi się być bardzo satysfakcjonującą sumą, zwłaszcza, że poświęciłem temu wszystkiemu niewiele czasu oraz nie działałem regularnie. Robiłem coś przez miesiąc, a potem zupełnie przestałem się interesować tematem, by ostatecznie do niego wracać. Zwyczajnie chwilowo traciłem zainteresowanie. Przez to straciłem dużo fajnych promocji za za