Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Dziennik Abelarda - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Kosz/Spam/Archiwum (/Forum-Kosz-Spam-Archiwum-11)
+--- Wątek: Dziennik Abelarda (/Temat-Dziennik-Abelarda-172771)



Dziennik Abelarda - AbelardG - 08-10-2021 04:22

Witam wszystkich użytkowników tego forum Wink

Zanim przejdę do konkretów, to najpierw się przedstawie - mówcie mi Abelard a zarabianiem w internecie zajmuję się od 2012 roku. Wcześniej kilka lat na etacie.. Smile Podczas drugiego roku studiów informatycznych znalazłem niszę i dzięki umiejętnościom w zakresie programowania zrobiłem ERP a potem stworzyłem firmę która po dziś dzień przynośi mi zyski. Wszyscy pracujemy zdalnie przy zatrudnieniu kilkudziesięciu osób plus trochę rozszerzyrzyliśmy działalność operacyjną wchodząć nawet na rynek gier, działamy w sektorach B2B oraz B2C. Także na tym polu udało mi się już odnieść sukces. Inwestuje też w inne biznesy, ale to tylko inwestycja bez poświecania czasu na to tj. bary/nieruchomości. Mimo wszystko, trochę brakuje mi już wyzwań i tego dreszczu emocji a w ostatnim czasie zacząłem interesować się kryptowalutami - co prawda, styczność z nimi mam od 2014 roku, ale bardziej na zasadzie kup-sprzedaj poźniej lub zapłacenia za usługę lub przyjęcia płatności.
Coś tam udało się zarobić na przestrzeni czasu jak i stracić sporo na ostatnim krachu gdzie posiadałem ~ 4 btc w portfelu Dodgy

Przechodząc do meritum w ostatnim czasie zacząłem grać na giełdzie i używać botów DCA.
Używam giełdy Binance i bota od 3commas.