Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Baza email a brak wiadomości - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Zarabianie przez Internet (/Forum-Zarabianie-przez-Internet-33)
+--- Dział: Dyskusja o Zarabianiu (/Forum-Dyskusja-o-Zarabianiu-248)
+--- Wątek: Baza email a brak wiadomości (/Temat-Baza-email-a-brak-wiadomosci-171778)



Baza email a brak wiadomości - beRRo - 24-05-2021 20:23

Witam posiadam dużą bazę email użytkowników, lecz nie potrafię jej wykorzystać. Lub może inaczej gdy wysyłam emaile do nich to nie dochodzi im na skrzynkę... czyli tzw. spam. Można temu jakoś zaradzić?


RE: Baza email a brak wiadomości - Prizmo* - 25-05-2021 11:51

Sprawdź tutaj dlaczego tak sie dzieje.
https://www.mail-tester.com/
Zapewne zła konfiguracja skrzynki, serwera wysyłającego.


RE: Baza email a brak wiadomości - beRRo - 25-05-2021 13:39

(25-05-2021 11:51)Prizmo* napisał(a):  Sprawdź tutaj dlaczego tak sie dzieje.
https://www.mail-tester.com/
Zapewne zła konfiguracja skrzynki, serwera wysyłającego.

Mam wynik: 6.7/10


RE: Baza email a brak wiadomości - Prizmo* - 25-05-2021 20:08

No to popraw wynik, powyżej chyba 7.5 w miare to siada, maksymalnie nie miałem 10, ale przeważnie 9.8


RE: Baza email a brak wiadomości - beRRo - 25-05-2021 20:31

(25-05-2021 20:08)Prizmo* napisał(a):  No to popraw wynik, powyżej chyba 7.5 w miare to siada, maksymalnie nie miałem 10, ale przeważnie 9.8

I nie miałeś problemu że do wszystkich dostarczana była wiadomość? Jaki zakres ludzi miałeś? bo ja mam 17k


RE: Baza email a brak wiadomości - Prizmo* - 25-05-2021 23:21

No to mam duża większą bazę, nie wysyłaj tego na raz, kolejkuj, sprawdź czy na blacklisty nie wpadasz, poczytaj trochę, sam się też uczę i nie ma źle Smile
Metoda prób i błędów i się uda w końcu
Swój serwer czy jakiś shared? Czym wysyłasz? mail-tester.com ładnie pokazuje błędy i rozwiązania


RE: Baza email a brak wiadomości - mysc - 26-05-2021 00:15

@[beRRo]

Przed właściwą wysyłką, polecam założyć maile na wszystkich najpopularniejszych skrzynkach:
- onet.pl
- interia.pl
- o2.pl
- wp.pl
- gmail.com

a następnie zapisać te maile na swoją listę mailową i dokonać rozsyłki testowej.


Filtry antyspamowe analizują:

- Linki w mailach
- Treść wiadomości
- Tytuł
- Załączniki
- Adres nadawcy
- Serwer nadawcy

Problematyczne najczęściej są pojedyńcze słowa, które w takim wypadku należy zastąpić synonimami. W przypadku linków, konieczne może się okazać maskowanie z przekierowaniem JS. Trzeba tak długo zmieniać treść/tytuł -> aż wszystkie najpopularniejsze poczty przepuszczą maila i nie wyrzucą go do spamu.

___________

Co do wyniki z mail-tester.com - 6.7 jest bardzo zły. Nie jest ciężko poprawić ten wynik na 9+, także to na pewno popraw zanim zaczniesz robić testy na swoich adresach Smile

__________

Podział listy na kilka mniejszych części to też bardzo dobry pomysł. Przy czym tutaj liczy się zmniejszenie 'nakładu' do danego serwera pocztowego. Nie chodzi o to by podzielić listę ze względu na końcówkę maila - bo to żaden podział dla serwerów zewnętrznych Smile


Powodzenia!


RE: Baza email a brak wiadomości - MyLead.pl - 01-07-2021 13:19

Witaj, beRRo!

Oto najczęstsze przyczyny, przez które e-maile lądują w spamie.

1. Nie kierujesz reklamy do właściwych odbiorców.
2. Nie masz pozwolenia na wysyłanie wiadomości e-mail do subskrybentów.
3. Twój adres IP jest lub był używany do spamu
4. Masz niskie wskaźniki zaangażowania - najlepsi dostawcy poczty internetowej stwierdzili, że biorą pod uwagę liczbę otwieranych i usuwanych wiadomości e-mail jako czynnik przy podejmowaniu decyzji dotyczących filtrowania spamu. Jeśli więc masz niskie współczynniki odczytów, Twoje e-maile są bardziej narażone na oflagowanie jako spam.
5. Twoi subskrybenci cię nie pamiętają - za każdym razem, gdy subskrybent zgłasza wiadomość e-mail jako spam, skarga jest rejestrowana przez dostawcę skrzynki pocztowej, niezależnie od tego, czy wiadomość e-mail była spamem.
6. Twoje informacje „od” są niedokładne.

Podsumowując, przeanalizuj dokładnie swoją sytuację i sprawdź, czy któryś z tych błędów jest u Ciebie możliwy.

Pamiętaj, że zawsze możesz też pokombinować z personalizacją emaili, jeśli posiadasz jakiekolwiek dane o danym użytkowniku. To zawsze pomaga w zaangażowaniu. Dodatkowo, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, spróbuj stworzyć bardziej przejrzysty adres mailowy, z którego wysyłasz wiadomości. Im prościej i bardziej profesjonalnie, tym lepiej.

Trzymamy kciuki za udane wysyłki w przyszłości!

Z pozdrowieniami, Natalia, MyLead