[Do 30.09] Zarób nawet 550zł za założenie konta w Banku Santander! - Wersja do druku +- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com) +-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9) +--- Dział: Kosz/Spam/Archiwum (/Forum-Kosz-Spam-Archiwum-11) +--- Wątek: [Do 30.09] Zarób nawet 550zł za założenie konta w Banku Santander! (/Temat-Do-30-09-Zarob-nawet-550zl-za-zalozenie-konta-w-Banku-Santander-169276) |
[Do 30.09] Zarób nawet 550zł za założenie konta w Banku Santander! - kariolmax - 14-09-2020 17:10 Witam Was serdecznie, zarabianiem poprzez zakładanie kont bankowych zajmuję się od maja tego roku i na ten moment skumulowane bonusy z 6 takich akcji to aż 1610zł, z czego 370zł jest już w moim portfelu, tak więc zdecydowanie warto. Jeśli jesteś nowy i nie wiesz na czym to dokładnie polega, zapraszam do tego artykułu: https://returneo.pl/poradnik-promocje-bankowe/ Poświęcam około 5 minut miesięcznie na każde konto, a więc jest to przyjemny sposób na dodatkowe "kieszonkowe", do którego odebrania szczerze zachęcam W tym temacie chciałbym Wam zaprezentować atrakcyjną promocję Banku Santander, w której możemy uzyskać aż 550zł bonusu, z czego 500zł jest w gotówce, a 50zł w formie karty podarunkowej, którą sami wybieramy (dostępne są m.in. Stacje paliw BP, Decathlon, Allegro, RTV Euro AGD, W.Kruk). Co należy zrobić, aby otrzymać bonus? To proste, wystarczy założyć bezpłatne konto i regularnie spełniać warunki określone w promocji (1000zł wpływu oraz min. 5 płatności kartą przez 3 miesiące od założenia konta). Za to otrzymujemy 200zł w formie przelewu. Dodatkowe 50zł zostanie nam przyznane (w formie punktów wymienialnych na w/w karty podarunkowe), jeśli podczas składania wniosku wybierzemy kartę MasterCard oraz dokonamy nią płatności na łączną sumę >300zł do końca następnego miesiąca, w którym otworzyliśmy konto (podpisaliśmy umowę). Ostatnia premia w wysokości maksymalnie 300zł jest podzielona na 12 transzy po maksymalnie 25zł (jedna na miesiąc). Je