Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Analiza Etherum - proszę o opinię - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Inwestycje (/Forum-Inwestycje-324)
+--- Dział: Forex (/Forum-Forex-340)
+--- Wątek: Analiza Etherum - proszę o opinię (/Temat-Analiza-Etherum-prosze-o-opinie-168253)



Analiza Etherum - proszę o opinię - Pilarsky - 07-06-2020 19:21

CZĘŚĆ!

Jestem początkującym inwestorem. Proszę o opinię dotyczące mojej analizy ETH.

Moje zagrania opieram o price action oraz wybieram długoterminowe okresy czasowe, ponieważ mają większą wiarygodność. Proszę o poprawianie mnie oraz wytykanie błędów Smile

[*]Trend długoterminowy spadkowy
[*]Długi okres wzrostów - czas na korektę
[*]Odbicie od linii trendu

[Obrazek: screen-1.png]

Powyżej screen przedstawiający jak to wygląda na moim wykresie.
Czy ta analiza ma słuszność powodzenia? Fajnie by było pierwszy raz wyciągnąć zysk z inwestycji Smile


RE: Analiza Etherum - proszę o opinię - dark242 - 10-06-2020 01:37

Wygląda w porządku jak widać cena kilkukrotnie reagowała na poprowadzonej przez ciebie linii trendu (jeszcze lepiej to widać na interwale dniowym) i po zamknięciu się świecy nad tą linią trendu może to być jakiś sygnał który może zanegować twoją wizję spadków. Strefa oporu oraz wsparcia też jest ok. Ze swojej strony naniósłbym jeszcze kanał obejmujący ostatnie wzrosty.


RE: Analiza Etherum - proszę o opinię - Pilarsky - 10-06-2020 20:55

[Obrazek: zarabiam-screen.png]