Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Konsola, co wybrać? - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Pokój Gracza (/Forum-Pokoj-Gracza-108)
+--- Wątek: Konsola, co wybrać? (/Temat-Konsola-co-wybrac-167346)



Konsola, co wybrać? - SKOR514 - 04-04-2020 20:10

Siemka.
Jestem laikiem, a przy obecnej sytuacji bym sobie na czymś pograł z dziewczyną. Grywać będę mało, bo wolę pracować online, nią marnować czas, ale czasem by w jakąś Fifkę pyknął. I tutaj pytanie. Co wybrać? PS4 vs Xbox, jednak bliżej mi do PSa (chociażby przez Fifę). Jak pisałem- jestem laikiem i ostatnio grałem na dwójce (xD). Moglibyście coś doradzić? Bo ostatnio mijałem PSy i tak mnie kusiło, że chciałem brać, jednak nie wiem, czy potrzebuje 1TB i czy muszę wywalić około dwa koła? Dzięki za rady


RE: Konsola, do wybrać? - bartqqq - 04-04-2020 21:54

Generalnie to PS4, ilość exclusiwów i przede wszystkim ich jakość bije "łoniaka" na głowę. Xboxy są też głośniejsze i bardziej lubią się psuć (generalnie przez kurz i nie dbanie, ale no jednak). 500 GB na spokojnie wystarczy, ewentualnie kiedyś można dołożyć własnego SSD dla czasów ładowania. Osobiście chyba poczekałbym na PS5, chyba że tak bardzo nudzi cię kwarantanna Lol


RE: Konsola, do wybrać? - Krakersik - 05-04-2020 07:14

Zdecydowanie ps4 pro ewentualnie nintendo dla faniw mobilnosci Wink


RE: Konsola, co wybrać? - trybulski - 05-04-2020 08:15

Na Twoim miejscu brałbym najtańszą wersję PS4.

Dla samej FIFY i okazjonalnego grania w sam raz.

Sam mam PS3 i mi starcza Smile

Jeszcze tyle tytułów do ogrania, że po wszystkim będę musiał kupić czwórkę, jak wyjdzie siódemka Smile