Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
[Rozwiązane]Pytanie dotyczące z-listera - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Oszustwa / Scam (/Forum-Oszustwa-Scam-140)
+---- Dział: Lockerz (/Forum-Lockerz-285)
+----- Dział: Pytania dotyczące Lockerz.com (/Forum-Pytania-dotyczace-Lockerz-com-4)
+----- Wątek: [Rozwiązane]Pytanie dotyczące z-listera (/Temat-Rozwiazane-Pytanie-dotyczace-z-listera-1664)

[Rozwiązane]Pytanie dotyczące z-listera - Skrzypkm - 10-02-2010 19:29

Dzisiaj zostałem na lockerz z-listerem i teraz jak z tą koszulką, przyślą coś na e-mail(jestem zielony wiec proszę o wytłumaczenie...)

RE: Pytanie dotyczące z-listera - oskar2222 - 10-02-2010 19:46

po pewnym czasie przysla e-mail z potwierdzeniem wysyłki koszulki bedzie ona szla ok.4 tygodnie.Jedni na takiego e-maila czekają
miesiąca niektórzy 3 miesiące nikt ci nie powie ile bedziesz czekal

RE: Pytanie dotyczące z-listera - Toro - 12-02-2010 22:00

Nie chcę zakładać nowego wątku więc napiszę tutaj.
Również jestem zielony i właśnie zostałem Z-Lister, jak jest z tą koszulką, na youtube widziałem jak składali jakieś formularze z rozmiarówką tej koszulki, a ja nic takiego nie znalazłem, na tą koszulkę trzeba jakoś złożyć zamówienie czy coś takiego ?
Przepraszam, ale jeszcze raz powtarzam, że jestem zielony i nie za bardzo wiem co zrobić.

RE: Pytanie dotyczące z-listera - Kilol - 12-02-2010 22:05

Ty nic nie musisz robić. Oni wyślą ci potwierdzenie wysyłki, ale zanim to zrobią, to musisz wybrać jej rozmiar
w danych "My account" (Prawy górny róg strony głównej Lockerz).

RE: Pytanie dotyczące z-listera - Toro - 12-02-2010 22:09