Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Lead z ankiety odrzucony (błędne dane) - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Kosz/Spam/Archiwum (/Forum-Kosz-Spam-Archiwum-11)
+---- Dział: MyLead (/Forum-MyLead-397)
+---- Wątek: Lead z ankiety odrzucony (błędne dane) (/Temat-Lead-z-ankiety-odrzucony-bledne-dane-166092)



Lead z ankiety odrzucony (błędne dane) - Hoolig4n - 19-01-2020 20:06

Udało mi się zdobyć kilka leadów w jednej z kampanii konkursowych. Przez kilka dni wszystkie leady w zakładce "ostatnie prowizje" widniały jako zaakceptowane. Przed chwilą po zalogowaniu się do panelu okazuje się, że dwa zostały odrzucone przez "błędne dane", a przy jednym nie widnieje ani "ptaszek" ani krzyżyk. Ktoś może mi wyjaśnić o co chodzi oraz jakie "błędne dane" ktoś mógł podać? Dlaczego ten lead w ogóle został mi przyznany, skoro ktoś podał błędne dane?


RE: Lead z ankiety odrzucony (błędne dane) - radek0389 - 19-01-2020 20:33

Leady są w każdej sieci walidowane. Jak ktoś podał dane typu myszka Miki, to został odrzucony na "błędne dane". A że w pierwszej chwili lead był przyznany, to pewnie dlatego, że poprawność danych jest sprawdzana ręcznie i trwa to dłużej.


RE: Lead z ankiety odrzucony (błędne dane) - MyLead.pl - 21-01-2020 15:08

Cześć @[Hoolig4n],
prawdopodobnie lead, przy którym nie pokazuje się żadna ikona zatwierdzenia nie został jeszcze zwalidowany. Być może zdobyłeś jednego z leadów nieco później, przez co walidacja dopiero nadejdzie. Nasi reklamodawcy dbają o to, aby wszystkie dane były prawidłowe. Jeżeli widnieje informacja, że są one niepoprawne, może to oznaczać np.: błędny numer, błędny adres lub nieistniejący e-mail. Prosimy o wysłanie nam nicku użytkownika w wiadomości prywatnej, co pozwoli nam dokładniej przyjrzeć sprawie.

Z pozdrowieniami, zespół MyLead