Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Jaka metoda monetyzacji pod to? - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Zarabianie przez Internet (/Forum-Zarabianie-przez-Internet-33)
+--- Dział: Dyskusja o Zarabianiu (/Forum-Dyskusja-o-Zarabianiu-248)
+--- Wątek: Jaka metoda monetyzacji pod to? (/Temat-Jaka-metoda-monetyzacji-pod-to-164791)



Jaka metoda monetyzacji pod to? - xdax1 - 20-10-2019 08:41

Cześć,

Mam pewien pomysł, to będzie real content i osoba będzie musiała wejść w link, w którym będzie hasło do archiwum.

I właśnie ten link to jakiś PPA, ale nie znam się na tym i nie wiem kompletnie który byłby najlepszy i jaki serwis pod to, żeby potem użytkownik dostał hasło.

Jakieś propozycję?


RE: Jaka metoda monetyzacji pod to? - dazy19 - 20-10-2019 10:00

Najlepiej jakbyś miał po jakiegos dysku w chmurze czy to Google drive czy mega lub mediafire nawet i dal content locker pod cpa z fireads czy mylead


RE: Jaka metoda monetyzacji pod to? - xdax1 - 20-10-2019 13:21

Znalazłem fajną opcję na ogads, z recaptchą (captche locker). Jednak potrzebuje direct linku, a tam tam jest tylko kod żeby wkleić.
Da się zrobić żeby był direct? (nie chce mi się tworzyć html za każdym razem i dodawać kod, sposób nie opiera się na mojej stronie a jedynie ma przekierowywać).


RE: Jaka metoda monetyzacji pod to? - Hoolig4n - 01-11-2019 19:52

Pod jaki kraj? Bo jak dla Polski to osobiście bym sobie OGads odpuścił ze względu na stawki


RE: Jaka metoda monetyzacji pod to? - xdax1 - 01-11-2019 21:08

W sumie to PL właśnie.
To co polecasz innego, żeby był taki content locker jak na ogads typu recaptcha lub download?