Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Dziennik kukułki – copywriting - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Zarabiam.com (/Forum-Zarabiam-com-166)
+--- Dział: Dziennik Pracy (/Forum-Dziennik-Pracy-352)
+--- Wątek: Dziennik kukułki – copywriting (/Temat-Dziennik-kukulki-%E2%80%93-copywriting-164428)

Strony: 1 2 3


Dziennik kukułki – copywriting - kukulagosleep - 22-09-2019 21:01

Siemanko!

Może zacznę od kilku słów o sobie. Mam na imię Dawid, jestem 20-letnim studentem. Forum przeglądam regularnie, niedawno zdecydowałem się założyć tutaj konto. Nie mogę powiedzieć, że intensywnie interesuję się zarabianiem w internecie, moją pasją jest piłka nożna Wink

Po co zakładam ten dziennik? Ostatnio, głównie z nadmiaru czasu, zainteresowałem się tematem copywritingu. Jako, że mam dość spore doświadczenie w pisaniu różnej maści tekstów – prowadziłem w życiu kilka fanpage'ów, a aktualnie jestem redaktorem na stronie związanej ze sportem – postanowiłem spróbować. Poczytałem trochę artykułów o copywritingu i założyłem konta na GoodContent oraz TextBookers (tutaj rejestracja jest zamknięta, może się kiedyś doczekam). Na razie mam napisane ok. 50 tekstów, zajęło mi to nieco ponad tydzień (poświęcałem max. 2 godziny dziennie, raz mniej, raz więcej). Dziennik ten będzie służył mi jako pewnego rodzaju motywacja, może też czegoś się tutaj nauczę Smile