Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Wykonam tłumaczenia filmów - Napisy/Lektor - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Sprzedam, Kupię, Zamienię (/Forum-Sprzedam-Kupie-Zamienie-24)
+---- Dział: Wykonam (/Forum-Wykonam-330)
+---- Wątek: Wykonam tłumaczenia filmów - Napisy/Lektor (/Temat-Wykonam-tlumaczenia-filmow-Napisy-Lektor-164265)

Strony: 1 2


Wykonam tłumaczenia filmów - Napisy/Lektor - buciu52 - 10-09-2019 22:01

Witam,
jestem z wykształcenia informatykiem, znam wszelkie popularne najnowsze rozwiązania w branży IT odnośnie social media.
Posługuję się angielskim niczym native speaker zarówno jeżeli chodzi o słownictwo, jak i użycie odpowiedniego, naturalnie brzmiącego akcentu.
Mój poziom znajomości j. angielskiego to C2 Proficiency.
Posiadam drogi sprzęt do nagrywania (ok. 700zł wartości), obrabiam również wokal za pomocą Adobe Audition dzięki któremu osiągam jakość radiową.

Moja oferta to tłumaczenie filmu/tekstu i/lub nagranie dźwięku. Oto próbki mające zaprezentować moje umiejętności:
https://www.fiverr.com/maxziegel/translate-from-polish-to-english-and-backwards-with-audio - wokal
https://www.fiverr.com/maxziegel/do-a-deep-trailer-like-voiceover-in-english - wokal

Domyślnie przyjmowana przeze mnie cena dodania tłumaczenia w formie napisów do filmu na YouTube to 150zł za godzinę filmu.
Jestem otwarty na negocjacje w sprawie wysokości zapłaty. Preferuję paypal. Co do formy pracy, akceptuję każdą uczciwą propozycję.
Przykładowo, przyjmuję formę zlecenia + deadline i formę regularnej pracy z comiesięcznym wynagrodzeniem.