[wykonam] Pozycjonowanie stron, sklepów internetowych. Indywidualne podejście. FVAT - Wersja do druku +- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com) +-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9) +--- Dział: Sprzedam, Kupię, Zamienię (/Forum-Sprzedam-Kupie-Zamienie-24) +---- Dział: Archiwum - Sprzedam, Kupię, Zamienię (/Forum-Archiwum-Sprzedam-Kupie-Zamienie-320) +---- Wątek: [wykonam] Pozycjonowanie stron, sklepów internetowych. Indywidualne podejście. FVAT (/Temat-wykonam-Pozycjonowanie-stron-sklepow-internetowych-Indywidualne-podejscie-FVAT-164245) |
[wykonam] Pozycjonowanie stron, sklepów internetowych. Indywidualne podejście. FVAT - dawaj_kase - 10-09-2019 02:55 Oferujemy pozycjonowanie stron internetowych, stron firmowych, sklepów internetowych. Na rynku, jako firma działamy od 2008 roku, (2005-2008r jako freelancer) od tego czasu nabyliśmy dużo doświadczenia, na bieżąco śledzimy tendencje na rynku pozycjonowania, jak również wykonujemy wiele własnych testów. Oferujemy również pozycjonowanie w zagranicznych wyszukiwarkach, Google.co.uk, Google.com, Google.us, Google.ca, Google.de, oraz inne. Jak to działa ? Pozycjonowanie Wybór słów kluczowych Najważniejszą rzeczą, na początku jest odpowiedni dobór słów kluczowych, odbywa się to uwzględniając tematykę strony, konsultujemy z klientem dobór słów/fraz. Klient najlepiej znając swoją branżę proponuje słowa kluczowe, z naszej strony możemy doradzić, lub też odradzić niektóre z nich. Posiadamy długoletnie doświadczenie przez co możemy określić jakie słowa, w danej branży będą generowały najlepszy ruch. Przykładowo dla firmy usługowej działającej na ograniczonym terenie można zaproponować frazę np. „firma usługowa Kraków”, co w przełożeniu na wydatki przyniesie lepsze korzyści niż fraza „firma usługowa”. W ten sposób promocja w wyszukiwarce jest tańsza, jak również lepiej targetowana. Oczywiście przy doborze fraz, warto także sprawdzić ich popularność, pod względem wyszukać w Google, przy pomoc takich narzędzi jak Google Trends. Linkowanie Podczas pozycjonowania opieramy się na linkach stałych, nie korzystamy z Systemów Wymiany Linków. Przez co, kontrolujemy przypływ linków, i mamy lepszy obraz pozycjonowania, jak również możemy w pewnym stopniu przewidywać przyszłe ruchy pozycjonowanej strony w wynikach wyszukiwania. Może być to istotne przykładowo w przypadku towarów/usług, które mają największą popularność okresowo, np. przed nadejściem zimy można wzmacniać frazy: rękawiczki, łyżwy, odśnieżanie dachów, itp. Pozycjonowana może być strona główna, lub też podstrony, wszystko w zależności od tematyki, charakteru, budowy strony, oraz efektów jakie będziemy chcieli osiągnąć. Optymalizacja Meta Tagi Meta tagi Title oraz Description odpowiadają za to jak nasza strona prezentuje się w wynikach wyszukiwania. Ponieważ po osiągnięciu TOP10, trzeba będzie odpowiednio zaprezentować się na tle konkurencji, dlatego też należy zadbać o tytuł strony, jak również o wyświetlający się pod nią opis. Odpowiednio je dobierając, mamy większe szanse na zdobycie klienta niż strony konkurencyjne. Warto również zauważyć, że Google często pobiera opis z treści strony, zatem warto skupić się także na odpowiedniej, tematycznej treści naszej strony i podstron. Długi ogon Przykładowo w przypadku sklepów internetowych, gdzie mamy wiele produktów, unikalny opis produktu, z pojawiającymi się słowami kluczowymi sprawi, iż podstrony „same” wchodzą na wysokie pozycje. Możemy doradzić jak wykonać opis, lub wykonać go sami. Posiadamy doświadczenie w copywritingu, czasem klienci mają problem z odpowiednim przygotowaniem tekstu na stronę, niekiedy opisy można zmienić, rozbudować, lepiej opisać towary czy usługi. Można przygotować je uwzględniając: - unikalność tekstu - tematykę, podkreślenie najważniejszych aspektów oferty - nasycenie słowami kluczowymi - optymalizację pod względem wyglądu w wynikach wyszukiwania - prawa autorskie Optymalizacja strony może dotyczyć także pewnych aspektów technicznych, budowy strony, struktury, czy nazewnictwa podstron. W tym przypadku chętnie korzystamy z narzędzi Google takich jak Page Speed Insights, które pomagają w identyfikacji potencjalnych problemów. Obecnie twórcy stron internetowych świadomi są konieczności tworzenia stron zgodnie z wytycznymi Google, jednak jak pokazuje doświadczenie, wiele aspektów można dopracować, dlatego optymalizacja będzie istotną częścią pracy. Dodatkowo: - klient zawsze kontaktuje się bezpośrednio ze specjalistą SEO, a nie działem obsługi klienta - stała opieka nad stroną ze strony specjalisty, stały monitoring fraz, łatwy kontakt - proponujemy przejrzystą umowę, przed podpisaniem, przesyłamy klientowi wzór, jeżeli zachodzi potrzeba, można ją dostosować do indywidualnych wymagań klienta - klient otrzymuje raporty z pozycji strony, z niezależnego systemu sprawdzania pozycji - porady dotyczące optymalizacji, indywidualne pomysły związane ze zwiększeniem ruchu na stronie Wystawiamy F.VAT Kontakt: email: [email protected] tel. 697-715-522 websy.pl Gerard Miłosz ul. Żeromskiego 11/13 24-100 Puławy NIP: 716-254-81-05 REGON: 060330653 Zapraszamy do kontaktu, doradzimy, odpowiemy na wszystkie pytania. Z pewnością wybierzemy odpowiednią strategię pozycjonowania, indywidualnie dla każdego klienta. [wykonam] Pozycjonowanie stron, sklepów internetowych. Indywidualne podejście. FVAT - Majka - 04-01-2021 16:04 Wątek został zamknięty oraz przeniesiony do archiwum, ponieważ moderator uznał że temat został wyczerpany bądź rozwiązany lub też nie spełnił warunków regulaminu. |