Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Rozliczenie z programu afiliacyjnego - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Prawo i Podatki (/Forum-Prawo-i-Podatki-195)
+--- Dział: Prawo i Podatki (/Forum-Prawo-i-Podatki-228)
+--- Wątek: Rozliczenie z programu afiliacyjnego (/Temat-Rozliczenie-z-programu-afiliacyjnego-162264)

Strony: 1 2


Rozliczenie z programu afiliacyjnego - brevy3 - 25-04-2019 11:19

Witam, w lipcu 2018 zarobiłem 120 zł przez money2money. Problem w tym, że nie wiem czy muszę to rozliczać z urzędem skarbowym czy nie i jeżeli tak to na jakim picie i w jaki sposób? Jestem kompletnie zielony w tym temacie i prosiłbym o pomoc.


RE: Rozliczenie z programu afiljacyjnego - Admin - 25-04-2019 11:28

Rozliczyć powinieneś się zawsze, niezależnie ile zarobiłeś. To w jaki sposób to zrobić uzależnione jest przedewszystkim od typu współpracy z daną firmą tudzież podpisaną/zaakceptowaną umową. Choć po zapytaniu podejrzewam ze DG nie prowadzisz.


RE: Rozliczenie z programu afiliacyjnego - brevy3 - 25-04-2019 11:54

Nie prowadzę działalności, chciałbym jedynie rozliczyć się z tych 120zł. Według tego co przedstawia rachunek pieniądze otrzymałem z tytułu dzierżawy powierzchni reklamowej.


RE: Rozliczenie z programu afiliacyjnego - AngelikaG - 26-04-2019 08:45

Możesz rozliczyć jako ryczałt lub na zasadach ogólnych, ale... ryczałt już przegapiłeś, więc pozostaje rozliczenie 18% podatku.

Tutaj jest wszystko opisane: https://leadstar.pl/download/Poradnik_rozliczenia_z_US.pdf

Czyli jeśli chodziłoby o ryczałt:
1. Dostałeś kasę w lipcu
2. Wypełniasz oświadczenie o rozliczeniu przychodu ryczałtem