Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Skracanie linków - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Zarabianie przez Internet (/Forum-Zarabianie-przez-Internet-33)
+--- Dział: Dyskusja o Zarabianiu (/Forum-Dyskusja-o-Zarabianiu-248)
+--- Wątek: Skracanie linków (/Temat-Skracanie-linkow-161416)



Skracanie linków - FKS - 03-03-2019 22:49

Cześć, jestem zielony w zarabianiu przez internet i dopiero zaczynam. Z zasłyszanych przeze mnie informacji wynika, że skracanie linków to jeden z najłatwiejszych sposobów zarabiania online. Ale zapytam tutaj, czy to było kiedykolwiek opłacalne i czy opłacalne jest teraz? Na takim shorte.st widzę około 5 dolarów za 1000 wejść, czyli coś koło 18 złotych. Za 10 000 byłoby już 180 złotych. Jakieś sposoby co zrobić żeby zyskać coraz to większe wejścia w moje linki? No właśnie, w jakie linki? Nowe odcinki znanych seriali, streamy do wydarzeń sportowych (głównie meczów piłkarskich)? Macie może jakieś doświadczenie i doradzicie jak zacząć?


RE: Skracanie linków - mysc - 04-03-2019 02:42

W Polsce stawka wynosi około 1$ za 1000 wejść - z czego liczy się do 5 wejść z jednego IP na 24h. Także teoretycznie wystarczy 200 osób, które klikną po 5 razy. Teoretycznie. Praktycznie jedna osoba klika raz, góra dwa - ale to też zależy od Twojej niszy i pomysłu na reklamowanie tych linków. Teraz wyższe stawki są w adfly, w shorte niższe.