Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Najbardziej pożądane narzędzia wspomagające zarabianie - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Zarabianie przez Internet (/Forum-Zarabianie-przez-Internet-33)
+--- Dział: Boty i Programy (/Forum-Boty-i-Programy-357)
+--- Wątek: Najbardziej pożądane narzędzia wspomagające zarabianie (/Temat-Najbardziej-pozadane-narzedzia-wspomagajace-zarabianie-161042)



Najbardziej pożądane narzędzia wspomagające zarabianie - m4drock - 08-02-2019 21:18

Czołem!
Dawno mnie tu nie było ale z nudów powracam. Tak więc moja sytuacja wygląda tak, że jestem sobie programistą i mam trochę wolnego czasu, który chciałbym spożytkować. Jako iż wypadłem z internetowego biznesu chciałbym was zapytać jakich narzędzi wam brakuje, które mogłyby wspomóc zarabianie w sieci. Pomyślcie o jakichś prostych czynnościach, które wykonujecie kilkanaście razy dziennie, a które mógłby wykonywać za was komputer. Najpopularniejszy pomysł postaram się zrealizować i udostępnić publicznie.

PS. Pomimo zerowej liczby postów nie jestem tu nowicjuszem. Jak mnie pamięć nie myli to kiedyś to forum nazywało się forum.lockerz.com.pl i tam byłem w miarę aktywnym członkiem.


RE: Najbardziej pożądane narzędzia wspomagające zarabianie - rachman - 08-02-2019 21:54