Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Allegro - pomoc PILNA! - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-10)
+--- Wątek: Allegro - pomoc PILNA! (/Temat-Allegro-pomoc-PILNA-160282)

Strony: 1 2


Allegro - pomoc PILNA! - Thinker - 28-12-2018 10:03

Część. Otóż kupiłem towar na allegro ale nie zapłaciłem jeszcze i chodzi o to że go nie chce bo kilka dni wcześniej kupiłem taki sam produkt lecz sprzedawca nie odpowiadał i anulowanej aukcje. Ten teraz wysłał mi produkt i muszę zapłacić a nie potrzebuje dwóch tych samych. Czy jeśli sprzedawca nie zgodzi się u którego teraz kupiłem na anulowanie transakcji to mam jakieś wyjście z sytuacji?


RE: Allegro - pomoc PILNA! - Majka - 28-12-2018 10:09

Dokonaj zwrotu towaru Idea


RE: Allegro - pomoc PILNA! - Thinker - 28-12-2018 10:18

Hm. Zawsze jest pomysł. Tylko najpierw muszę mu zapłacić a teraz tyle nie mam.


RE: Allegro - pomoc PILNA! - oban01 - 28-12-2018 10:21

Jeśli towar został zakupiony poza lokalem przedsiębiorstwa (w tym są też ujęte aukcje i sklepy internetowe) to: "Konsument ma wtedy prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni i obowiązek zwrotu towaru w ciągu kolejnych 14 dni."

Tu są jednak wyjątki typu towar szybko psujacy się i tzw towary otwarte (np kody prepaid) ale domyślam się że nie chodzi o nic takiego.


RE: Allegro - pomoc PILNA! - v3XeR - 28-12-2018 10:22

Możesz napisać mu e-maila z tą samą treścią i chyba nie powinno być problemu Smile


RE: Allegro - pomoc PILNA! - oban01 - 28-12-2018 10:23

Myślę że wystarczy nie odbierać wysłanego towaru a sprzedawcy wysłać informację o odstapieniu od umowy kupna/sprzedaży. W tej sytuacji jednak będziesz musiał pokryć koszt przesyłki.


RE: Allegro - pomoc PILNA! - Thinker - 28-12-2018 10:26

Koszt przesyłki bądź prowizje to mogę pokryć

Ale już wiem co robić.


RE: Allegro - pomoc PILNA! - Krakersik - 29-12-2018 23:42

Rozumiem że za pobraniem? Bo który sprzedawca wysyła towar przed otrzymaniem wpłaty... Jerk


RE: Allegro - pomoc PILNA! - Assasinoo - 30-12-2018 03:47

Napisz po ludzku do sprzedawcy, który jeszcze nie wysłał towaru, że kupiłeś to przez pomyłkę, ew. powiedz prawdę, przynajmniej nie zmarnujesz mu więcej czasu, a kosztów nie powinien żadnych ponieść, bo prowizję mu Allegro zwróci.


RE: Allegro - pomoc PILNA! - Itachi198 - 30-12-2018 11:36

Dokładnie tak jak przedmówca pisze, napisz do sprzedawcy po ludzku, to zwykły człowiek. Pokryj koszty wysyłki i potwierdź zwrot prowizji allegro (kupujący odstąpił od umowy) i powinno być w porządku Smile