Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Proszę napisać mi mail w sprawie podkładki pod mysz zamówionej w SHOP'ie - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Oszustwa / Scam (/Forum-Oszustwa-Scam-140)
+---- Dział: Lockerz (/Forum-Lockerz-285)
+----- Dział: Tłumaczenia (/Forum-Tlumaczenia-8)
+------ Dział: Maile do Lockerz (/Forum-Maile-do-Lockerz-28)
+------ Wątek: Proszę napisać mi mail w sprawie podkładki pod mysz zamówionej w SHOP'ie (/Temat-Prosze-napisac-mi-mail-w-sprawie-podkladki-pod-mysz-zamowionej-w-SHOP-ie-15918)



Proszę napisać mi mail w sprawie podkładki pod mysz zamówionej w SHOP'ie - Lookso - 31-10-2010 20:39

Sprawa jest taka. Zamówiłem sobie podkładkę pod mysz w Lockerz SHOP na dane PLUSEXPRESS. Już minęło sporo czasu i nie mam informacji o dotartej paczce do skrzynki w USA, więc wysłałem do nich wiadomość o tej sprawie. Oni szybko odpisali:

Cytat:Witam,

Faktycznie przesylka juz dawno powinna zostac dostarczona do nas.

Z jakiegos powodu UPS nie dostarczyl przesylki.

Prosze o informacje, co znajduje sie w przesylce abysmy mogli zglosic zaginiecie paczki do UPS.

Niedostarczenie przesylki prosze jednoczesnie zglosic do Lockerz.

Serdecznie Pozdrawiam,
Piotr Kowalski

PLUS Express – Twoja skrzynka adresowa w USA

http://www.PLUSExpress.pl


From: PLUS EXPRESS [mailto:[email protected]]
Sent: Friday, October 29, 2010 12:02 PM
To: [email protected]
Subject: Wiadomosc do Obslugi Klienta

I teraz proszę o napisanie po angielsku wiadomości do Lockerz i o adres e-mail na który warto tą wiadomość wysłać Lol


RE: Proszę napisać mi mail w sprawie podkładki pod mysz zamówionej w SHOP'ie - Yanke$ - 01-11-2010 11:36

Po pierwsze to usuń szybko link do śledzenia paczki w UPS Big Grin

no więc tak:

- do Lockerz:
Mejl na:[email protected]
Cytat:Hey Kathy!
I have a big big problem. I redeemed in SHOP [podaj dokladna nazwe przedmiotu] on [data, np. 18.12.1999][przyda sie tu takze kopia listu otrzymanego, jakies numerki zamowienia itp]. And unfortunatelly, I haven't received that yet. Probably it has lost in UPS. And I would like to ask you, what's up with my prize, and how much long time I still have to wait to get it.
Looking forward to Your answer and help,
Imię&Nazwisko



RE: Proszę napisać mi mail w sprawie podkładki pod mysz zamówionej w SHOP'ie - Lookso - 02-11-2010 18:25

Dzięki Yanke$!
Nie chciało mi się osobiście pisać i nie wiedziałem gdzie lepiej dokładnie się z tym zwrócić. Szybko dostałem odpowiedź od bota Lockerz i nic w liście nie ma ciekawego, ale wstawię:

Cytat:Due to the high volume of e-mails following fwb, I am working closely with our CTO to fix a couple of bugs--hang in there with us! I am not going to be able to answer each person for a couple days.

I want as many friends as possible on my fwb though, so feel free to invite me!

Please use the contact form and contact support---our Member
Experience Gurus (MEGs) will be happy to help you.

If you have a SHOP question, please select "I have a question about an
order I placed in SHOP."

Thanks,
Kathy

Czyli w skrócie dużo osób do niej pisze i nie jest w stanie odpowiedzieć wszystkim członkom Lockerz, ponieważ ma dużo wiadomości na temat FWB. Jeśli masz pytanie na temat działu SHOP, napisz do nas pod tytułem wiadomości "Mam pytanie o złożonym zamówieniu w sklepie ".


RE: Proszę napisać mi mail w sprawie podkładki pod mysz zamówionej w SHOP'ie - Lookso - 10-11-2010 17:29

Sprawa się ciągle toczy... Zobaczymy, bo Kathy się spytała której nagrody nie otrzymałem. Czy chodzi o trzecią, bo zamawiałem raz w shopie, a potem 2 razy na restocku. Odpisałem jej i zobaczymy co znowu odpisze Wink