Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Na wahę bo bieda - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Zarabiam.com (/Forum-Zarabiam-com-166)
+--- Dział: Dziennik Pracy (/Forum-Dziennik-Pracy-352)
+--- Wątek: Na wahę bo bieda (/Temat-Na-wahe-bo-bieda-158790)

Strony: 1 2 3


Na wahę bo bieda - shf - 07-10-2018 00:51

Na wahę bo bieda

Długo mnie tu nie było więc witam ponownie. Krótko i na temat! Będę zarabiać na MyLead. Program wybiore sobie z jakąś stawką +/- 44 zł Huh i na wstępie będę spamować gdzie się da i jak się da żeby mieć na oko hymmmm...... 5 leadow na miesiac ? Dlaczego taki cel ? Bo jestem biednym studentem HEHEHEH JerkJerkJerkJerk i potrzebuję około 48l benzynki na dojazd i powrót z uczelni furką, przy spalaniu 6l na 100km (+/- spalanie bo nie testowalem jeszcze bo zastanawiam sie nad zakupem furki).

Tak więc reasumując, główny cel to miesięcznie biedne no prestige 216,48 zł bekabeka

Jazda czas start! 2




Cel:

0 zł /216,48 zł
[/size]


RE: Na wahę bo bieda - Olszi - 07-10-2018 09:19

Powodzenia Big Grin


RE: Na wahę bo bieda - EfectiveWork - 07-10-2018 11:46

konkret ! Big Grin

Jaka tematyka będzie brana przez Ciebie pod uwagę przy wyborze programu ?


RE: Na wahę bo bieda - WhiteNigga - 07-10-2018 13:20

Powodzenia Big Grin


RE: Na wahę bo bieda - Bartezx1997 - 07-10-2018 14:20

Rozumiem, że cel się codziennie zmienia ze względu na wahania ceny benzyny Big Grin ?

Powodzenia Big Grin


RE: Na wahę bo bieda - Zaperr44 - 07-10-2018 18:41

Zaczynaj jak najszybciej bo niedługo będziesz musiał wyrabiać najniższą krajową żeby mieć na dojazd Jerk


RE: Na wahę bo bieda - dazy19 - 07-10-2018 21:11