Programy afiliacyjne - jak działają? - Wersja do druku +- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com) +-- Dział: Programy Partnerskie oraz Programy Afiliacyjne (/Forum-Programy-Partnerskie-oraz-Programy-Afiliacyjne-354) +--- Dział: Programy partnerskie, sieci afiliacyjne oraz systemy reklamowe (/Forum-Programy-partnerskie-sieci-afiliacyjne-oraz-systemy-reklamowe-92) +--- Wątek: Programy afiliacyjne - jak działają? (/Temat-Programy-afiliacyjne-jak-dzialaja-158759) |
Programy afiliacyjne - jak działają? - zaklinakase - 04-10-2018 22:27 Witajcie, niezbyt znam się na programach afiliacyjnych, czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć parę rzeczy? 1. Sytuacja: Klient wejdzie najpierw z jednego linku, potem z drugiego(już z innej sieci), zamówi produkt, zapłaci. Sklep reklamujący się/biorący udział w takich sieciach zapłaci 2 razy? 2. Co w przypadku, gdy klient kupi produkt, a potem go zwróci? Czy sklep wtedy traci ten % ?(co by było dziwne, bo można by samemu sobie nabijać pieniądze). Jak to jest rozwiązywane? (standardowy 14 dniowy okres zwrotu, przecież może być także przedłużony) RE: Programy afiliacyjne - twardy - 04-10-2018 22:39 1. Ostatnie ciastko 2. Nawet 30dni ++ RE: Programy afiliacyjne - rachman - 04-10-2018 23:01 Reflink zazwyczaj zostawia ciastko - piszę w uproszczeniu. Nie zawsze ostatnie ciastko jest liczone ale zazwyczaj. Czasem pierwsze się liczy. To zależy od sieci afiliacyjnej jak przyjęła sobie to zaliczać. Sklep zawsze płaci za zakup a nie ilość ciastek więc płaci raz. Sieć zalicza zazwyczaj po x dniach. W razie zwrotu jeśli zaliczyli mogą cofnąć. Czytaj regulaminy. Nie ma uniwersalnej wersji choć są podobne. RE: Programy afiliacyjne - MyLead.pl - 04-10-2018 23:09 Co do ciastek, to podpowiemy, że ich okres ważności jest różny - niektórzy z reklamodawców całkowicie rezygnują z ich wykorzystywania, a klient musi podjąć decyzję natychmiast, by wydawca mógł zdobyć wynagrodzenie, w innych sytuacjach natomiast (często w przypadku sklepów internetowych), ciasteczka potrafią być ważne nawet 30 dni. Co do zwrotów, to ciężko o jednoznaczną odpowiedź, ale okres walidacji sprawia, że takie sytuacje są eliminowane, a reklamodawca płaci za osiągnięcie realnego efektu. |