NETFLIX Polskie konto 4K - Wersja do druku +- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com) +-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9) +--- Dział: Kosz/Spam/Archiwum (/Forum-Kosz-Spam-Archiwum-11) +--- Wątek: NETFLIX Polskie konto 4K (/Temat-NETFLIX-Polskie-konto-4K-158442) |
NETFLIX Polskie konto 4K - xmpro - 21-09-2018 20:06 1.Nazwa przedmiotu : NETFLIX Polskie konto 4K 2.Opis przedmiotu : Konto Netflix 30dni 3.Zdjęcia : 4.Kontakt : gg 33622855 lub priv 5.Cena : 12,99zl 6.Sposób zapłaty za przedmiot : paypal lub HotPay(blik i inne banki ) http://tanizakuponline.sklep.automater.pl/ Na sprzedaż mam konto Netflix 30 dni premium ultra HD 4k. Kupujesz logujesz się i oglądasz. Transakcja trwa tyko 1 sekunde. https://automater.pl/purchase/498532/konto-netflix.html Gwarancja przy pomocy. NETFLIX 30 DNI PREMIUM *PO POLSKU**AUTOMAT* > Jakość ULTRA HD -> W pełni Polskie konto -> Konto posiada 30 dniową subskrypcję premium może się zdarzyć że ma 29 lub 28 dni -> Konto nie jest współdzielone jest tyko twoje zmieniasz od razu login i hasło Po zakupie otrzymujesz login i hasło do konta Możliwość współpracy i sprzedaży kont taniej w większych ilościach RE: NETFLIX Polskie konto 4K - chomik3 - 22-09-2018 10:34 Gwarancje dajesz na samo konto? Konta używane na TV szybko lubią padać RE: NETFLIX Polskie konto 4K - Ascoran - 01-11-2018 10:40 Nie polecam, konto netflix ważne 17 dni zamiast 30... Sprzedający twierdzi że "wszystko w porządku" bo konta nie są sprzedawane na równe 30 dni tylko mniej - gdzie to jest napisane? RE: NETFLIX Polskie konto 4K - Manderigon - 01-11-2018 12:45 (01-11-2018 10:40)Ascoran napisał(a): Nie polecam, konto netflix ważne 17 dni zamiast 30... Sprzedający twierdzi że "wszystko w porządku" bo konta nie są sprzedawane na równe 30 dni tylko mniej - gdzie to jest napisane? Dokładnie to samo, po zakupie brak jakiegokolwiek odzewu. Konto wytrzymało kilkanaście dni i padło. Nie zostało wymienione mimo zapewnień. Dowód: RE: NETFLIX Polskie konto 4K - xmpro - 01-11-2018 16:07 Proszę o skorzystanie z sytemu automater zobaczę co jest nie tak RE: NETFLIX Polskie konto 4K - alordarico - 01-11-2018 16:37 ja jak we wczesniejszym poscie pisalem w podobnym temacie dostalem konto na 20 dni i nie dostalem zadnej odpowiedzi a teraz jak zakupilem nowe to haslo nie dziala otrzymalem nowy login i haslo lecz nie polecam bo na 19 dni RE: NETFLIX Polskie konto 4K - Ascoran - 01-11-2018 17:08 (01-11-2018 16:07)xmpro napisał(a): Proszę o skorzystanie z sytemu automater zobaczę co jest nie tak Zamknąłeś moją reklamację więc nie mogę napisać... To teraz sam wymyśl jak się ze mną skontaktować zamówienie 238017 Nie tak jest to że konto nie jest na 30 dni tylko na jakieś 17-20... RE: NETFLIX Polskie konto 4K - xmpro - 01-11-2018 19:06 (01-11-2018 16:37)alordarico napisał(a): ja jak we wczesniejszym poscie pisalem w podobnym temacie dostalem konto na 20 dni i nie dostalem zadnej odpowiedzi Dostałeś konto które działa (01-11-2018 17:08)Ascoran napisał(a):(01-11-2018 16:07)xmpro napisał(a): Proszę o skorzystanie z sytemu automater zobaczę co jest nie tak podaj adres poczty na którą zakupiłeś konto na priv RE: NETFLIX Polskie konto 4K - Ascoran - 01-11-2018 23:08 (01-11-2018 19:06)xmpro napisał(a):(01-11-2018 16:37)alordarico napisał(a): ja jak we wczesniejszym poscie pisalem w podobnym temacie dostalem konto na 20 dni i nie dostalem zadnej odpowiedzi Po numerze zamówienia możesz sprawdzić... 238017 Już raz chciałem rozwiązać tą sytuacje poprzez złożenie reklamacji, powiedziałeś że te "kilka" dni osuwy jest dopuszczalne i koniec tematu - te kilka dni to było AŻ 10 dni... Więc teraz nie myśl że będę Ci ułatwiał więc sam poszukaj mojego emaila i wyślij tam konto ważne 30dni - dziękuję bardzo. Ja wiem że to tylko 9zł, ale poczułem się oszukany, bo nigdzie nie było napisane że konto będzie aktywne 20dni tylko 30. NETFLIX Polskie konto 4K - Admin - 14-09-2019 15:34 Wątek został przeniesiony do kosza. Prawdopodobne przyczyny : 1. Temat jest niezgodny z regulaminem. 2. Podobny temat znajduje się już na forum. 3. Wątek nie jest już aktualny. 4. Autor prosił o jego przeniesienie. 5. Temat został wyczerpany bądź rozwiązany. Pozdrawiamy Administracja Forum. |