Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Inwestycja 5000 - 20000 zł - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Inwestycje (/Forum-Inwestycje-324)
+--- Dział: Inwestowanie - Dyskusje (/Forum-Inwestowanie-Dyskusje-315)
+--- Wątek: Inwestycja 5000 - 20000 zł (/Temat-Inwestycja-5000-20000-zl-158361)



Inwestycja 5000 - 20000 zł - saczers1910 - 16-09-2018 14:23

Jak w temacie. Szukam pomysłu, w co zainwestować pieniądze. Chcę zaznaczyć, że w temacie "Zarabiania przez internet", czyli wszelakich programów partnerskich, kryptowalut itp. itd. jestem zielony, gdyż nigdy tym zbytnio się nie interesowałem, a co za tym idzie nie miałem z nimi nigdy styczności.

Bardziej myślałem: tanio kupić -> drożej sprzedać, czyli sprowadzanie z chin.

Może ktoś, kto działa w ten sposób, powie jak obecnie ma się sytuacja (cło, podatki, czy opłacalne, DG, itp.itd.)

Otwarty również na ciekawe propozycje


RE: Inwestycja 5000 - 20000 zł - Captain - 16-09-2018 20:34

Jak nie masz doświadczenia to w nic nie inwestuj dopóki nie zdobędziesz bardzo dużego rozeznania bo stracisz pieniądze. W inwestowaniu doświadczenie jest jedną z najważniejszych rzeczy.

A co handlu towarami z Chin, taniej kupić, sprzedać drożej, to spóźniłeś się z tym. Teraz już od dawna jest raczej za duża konkurencja, masa osób wpadła na taki pomysł i to już dawno.


RE: Inwestycja 5000 - 20000 zł - TakieŻycie - 16-09-2018 20:41