Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Zarabianie na stronie www - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Zarabianie na blogach oraz własnych stronach internetowych (/Forum-Zarabianie-na-blogach-oraz-wlasnych-stronach-internetowych-281)
+--- Dział: Zarabianie na WWW - dyskusje, pytania i odpowiedzi (/Forum-Zarabianie-na-WWW-dyskusje-pytania-i-odpowiedzi-202)
+--- Wątek: Zarabianie na stronie www (/Temat-Zarabianie-na-stronie-www-157060)

Strony: 1 2


Zarabianie na stronie www - lukwron - 02-07-2018 15:56

Witam, planuje otworzyc strone internetowa, tylko nie wiem jakbym mogl na niej zarabiac. Jak to dziala, bo jestem zielony w tych tematach. Strona o jakiej tematyce miala by duzo wejść? Dzieki za pomoc.


RE: Zarabianie na stronie www - mysc - 03-07-2018 13:29

Dobre Smile Nie masz pomysłu na typ strony, tematyke, monetyzacje - a jednak chcesz ją stworzyć. Skąd taki pomysł w ogóle?:>


Zacznij od odpowiedzi samemu sobie na te pytania:

1) Na jakie tematy jesteś w stanie stworzyć stronę?

2) Jaki masz pomysł na tą stronę? Blog, portal, mini-strona niszowa, czy inny?

3) Kogo (wiek, płeć, zainteresowania, itd.) zainteresuje ten temat? Ile takich osób jest? Jaka jest konkurencja w wybranej tematyce?

4) Gdzie znajdziesz takie osoby (potencjalnych czytelników), jak możesz do nich dotrzeć z reklamą?

5) Co byliby skłonni kupić? Czego potrzebują? Jak zarabia konkurencja?

6) W której sieci afiliacyjnej znajdziesz takie oferty? Czy dasz radę sam przygotować produkt - np. poradnik PDF?

Powodzenia :>


RE: Zarabianie na stronie www - lukwron - 03-07-2018 13:51