Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Bot do gg - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Zarabianie przez Internet (/Forum-Zarabianie-przez-Internet-33)
+--- Dział: Boty i Programy (/Forum-Boty-i-Programy-357)
+--- Wątek: Bot do gg (/Temat-Bot-do-gg-156651)



Bot do gg - tofulover - 07-06-2018 17:52

Hej, rozwazam napisanie bota do gg. Jestem w stanie dodać praktycznie dowolne funkcjonalnosci. Sa tutaj jakies osoby zainteresowane kupnem? Chcę się upewnić, że jestem w stanie na tym zarobić Wink Napiszcie jakie funkcje by was interesowały. Jestem biednym studentem, więc bot będzie tani, bo potrzebuje tylko troche pieniędzy na chleb i piwko ;P


RE: Bot do gg - Pawlak093 - 08-06-2018 19:57

Napislem pw


RE: Bot do gg - Hoolig4n - 08-06-2018 22:15

Wiesz co, takie boty już istnieją, nawet znalazłem na forum za 20zł i jeden darmowy skrypt. Poza tym bota do GG można łatwo samemu zrobić, także nie wiem, czy będzie na to dużo chętnych. Sad
Ale jak zrobisz mi bota do fejsbuka- to słono zapłacę Big Grin


RE: Bot do gg - Pawlak093 - 13-06-2018 14:14

@[tofulover] szkoda, że nie odpisałeś.
Ogólnie przytuliłbym bota który wysyła masowo wiadomości do wszystkich użytkowników z listy kontaktów.


RE: Bot do gg - TheKing - 13-06-2018 14:45

(13-06-2018 14:14)Pawlak093 napisał(a):  @[tofulover] szkoda, że nie odpisałeś.
Ogólnie przytuliłbym bota który wysyła masowo wiadomości do wszystkich użytkowników z listy kontaktów.

Z tego co pamiętam to komunikator AQQ obsługuje gg i ma wtyczkę która pozwala wysyłać wiadomości masowo do znajomych.


RE: Bot do gg - Pawlak093 - 13-06-2018 22:18

(13-06-2018 14:45)TheKing napisał(a):