Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Da się dodać na fotosik linki nofollow? - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Pozycjonowanie (/Forum-Pozycjonowanie-398)
+--- Dział: Pytania i Problemy dotyczące SEO (/Forum-Pytania-i-Problemy-dotyczace-SEO-400)
+--- Wątek: Da się dodać na fotosik linki nofollow? (/Temat-Da-sie-dodac-na-fotosik-linki-nofollow-155396)



Da się dodać na fotosik linki nofollow? - mix124 - 17-03-2018 11:01

Da się dodać na fotosik linki nofollow? Jestem w tym kompletnie zielony ale czy jeśli dodam zwykły link do opisu wtedy bedzie to link nofollow czy trzeba to jakoś inaczej zrobić i czy wgl się da?


RE: Da się dodać na fotosik linki nofollow? - imadlo - 19-03-2018 22:53

Czemu akurat chcesz dodać link na fotosik ? To czy link jest nofollow czy dofollow przeważnie jest ustawione odgórnie przez administratora strony więc kombinacje nic Ci nie dadzą, status linku możesz sprawdzić sobie przez jakiś dodatek do przeglądarki np. NoFollow-DoFollow Link Checker.


RE: Da się dodać na fotosik linki nofollow? - mix124 - 19-03-2018 23:36

Możesz opróżnić skrzynkę?


RE: Da się dodać na fotosik linki nofollow? - rachman - 20-03-2018 00:03

Po co dodatki - wystarczy wyświetlić źródło strony i popatrzeć dany link czy na dodany argument "nofollow". W większości przeglądarek wystarczy Ctrl+U by wyświetlić źródło strony.


RE: Da się dodać na fotosik linki nofollow? - mix124 - 20-03-2018 00:04

no tak ale chodzi mi o to czy tam do opisu wgl da się dodać link bo poki co to wyglada mi na sam tekst


RE: Da się dodać na fotosik linki nofollow? - rachman - 20-03-2018 00:11