[Nieaktualne]Pluginy do CS'a piszemy :-) - Wersja do druku +- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com) +-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9) +--- Dział: Counter-Strike (/Forum-Counter-Strike-40) +---- Dział: Inne (/Forum-Inne-102) +---- Wątek: [Nieaktualne]Pluginy do CS'a piszemy :-) (/Temat-Nieaktualne-Pluginy-do-CS-a-piszemy-15531) |
[Nieaktualne]Pluginy do CS'a piszemy :-) - kubaku4 - 24-10-2010 07:16 Dzisiaj chciałbym przedstawić jak pisać pluginy do naszego kochanego Counter-Strike'a Nie będę opisywał zbyt wiele, gdyż jestem już w innej sieci, no ale cóż. Zacznijmy!
Na początek powinniśmy opatrzyć się w kompilator Nie będę tutaj opisywał konfiguracji i innych rzeczy, poszukajcie ich w internecie. Programy do kompilowania i pisania z kolorowaniem składni: AMXX Studio lub [b]Pawn Studio[/b]. Czym jest kompilator? Kompilator jest aplikacją, która przekonwertuje nasz kod źródłowy[to co zaraz pokaże, niektórzy w PAWN'ie (język pluginów CS) mowią na to "sma"(rozszerzenie pliku źródłowego)] Teraz część kodowa Teraz, gdy włączymy program(jeden z wymienionych powyżej) zobaczymy coś takiego: Kod PHP: /* Plugin generated by AMXX-Studio */ Kod PHP: #include <amxmodx> Kod PHP: #define PLUGIN "New Plug-In" Kod PHP: public plugin_init() Kod PHP: { Kod PHP: register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) Kod PHP: // Add your code here... długi to /* i kończy się */ Kod PHP: } Jeśli mniej więcej rozumiecie o co chodzi zajdziemy troszkę dalej. Dodajcie moduł fun (jeśli czytaliście uważnie będziecie wiedzieli jak ) Do funkcji plugin_init (po klamrze otwierajacej!!!) wpisujemy Kod PHP: register_clcmd("say /heal","hil") Kod PHP: public hil(id) Kod PHP: set_user_health(id, 130) Ostatecznie plugin wygląda tak: Kod PHP: #include <amxmodx> Pluginy do CS'a piszemy :-) - Marello - 19-03-2011 09:16 Wątek zostaje zamknięty, ponieważ moderator uznał że temat został wyczerpany bądź rozwiązany. Jeśli posiadasz nowe pytania prosimy o założenie kolejnego tematu. |