Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Minimum 100zł dziennie z internetu. - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Zarabiam.com (/Forum-Zarabiam-com-166)
+--- Dział: Dziennik Pracy (/Forum-Dziennik-Pracy-352)
+--- Wątek: Minimum 100zł dziennie z internetu. (/Temat-Minimum-100zl-dziennie-z-internetu-155019)



Minimum 100zł dziennie z internetu. - Kubanoz - 28-02-2018 21:30

Witajcie! Z tej strony Jakub Pieszczochowicz i w tym dzienniku będę regularnie dzielił się z Wami wynikami mojej pracy w internecie Cool

Ogólnie tematem zarabiania przez internet zajmuję się od ponad 2 lat. Pierwszy rok to było testowanie, popełnianie błędów, szukanie własnej ścieżki. Przez ten okres owszem zarabiałem, ale były to "GROSZE" Undecided

Pod koniec 2016 roku moja mama oznajmiła mi, że szuka nowego mieszkania i że już najwyższa pora, żebym zaczął sam się utrzymywać. To dało mi mocnego kopa do działania i miesiąc później zarobiłem już pierwsze sensowne pieniądze. Oczywiście nie zrobiłbym tego bez wcześniejszego roku NAUKI. Od tamtego czasu, czyli od początku 2017 roku zacząłem zarabiać PRZYZWOITE pieniądze i w lutym 2017 wyprowadziłem się NA SWOJE. Żeby się jakoś zabezpieczyć "w razie W", zatrudniłem się jako kierowca busa i pracowałem tak do listopada 2017, przy okazji cały czas zarabiając przez internet. Od listopada 2017 utrzymuję się tylko i wyłącznie z zarobków z internetu, sam wynajmuję mieszkanie, sam się żywię i ogólnie finansowo radzę sobie ze Wszystkim SAM Big Grin

Podczas mojej drogi nie znalazłem ŻADNEGO MAGICZNEGO SPOSOBU, dzięki któremu staniesz się bogaty w tydzień, czy nawet w miesiąc.