Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Zarabianie na grze - prywatny serwer by *Kyosha* - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Kosz/Spam/Archiwum (/Forum-Kosz-Spam-Archiwum-11)
+--- Wątek: Zarabianie na grze - prywatny serwer by *Kyosha* (/Temat-Zarabianie-na-grze-prywatny-serwer-by-Kyosha-154263)



Zarabianie na grze - prywatny serwer by *Kyosha* - *kyosha* - 29-01-2018 12:12

Hej, witajcie!


O mnie
Nazywam się Szymon i jestem studentem I roku Informatyki na Politechnice Wrocławskiej. Interesuję się technologią, sportem oraz grami komputerowymi.
Od czasów podstawówki jestem czynnym graczem NosTale - produkcji, która skradła serca niewielu, lecz właśnie w ich życiu wniosła wiele radości.

O dzienniku
Ze względu na to, że życie studenta jest niezwykle spontaniczne już teraz zaznaczę, iż WPISY NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE KAŻDEGO DNIA. Ma na to wpływ wiele czynników lecz jestem przekonany, że Ci, którzy choć w niewielkim stopniu skubnęli życia na studiach wiedzą o co chodzi Jerk2
Metodą zarobku jest uruchomienie serwera, który będzie zarabiał na siebie (oraz mnie) z donejtów wysyłanych przez graczy.
Od pewnego czasu zauważyć można niezwykły hype na privy tejże gry (zła polityka twórców gry, totalne Pay2Win i wiele innych czynników, które odpycha graczy od globalnych serwerów). Chciałbym to wykorzystać, gdyż żaden sensowny POLSKI priv jeszcze nie powstał.
W postach będę się starał publikować postęp prac, następnie zaś ewentualne zarobki z tego tytułu.

Cele
  • Skończenie prac nad serwerem do połowy lutego