Platforma e-learingowa o ile mozna to tak nazwac - Wersja do druku +- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com) +-- Dział: Zarządzanie stronami Internetowymi (/Forum-Zarzadzanie-stronami-Internetowymi-358) +--- Dział: Wordpress (/Forum-Wordpress-360) +--- Wątek: Platforma e-learingowa o ile mozna to tak nazwac (/Temat-Platforma-e-learingowa-o-ile-mozna-to-tak-nazwac-154201) Strony: 1 2 |
Platforma e-learingowa o ile mozna to tak nazwac - gracek99 - 26-01-2018 15:53 Cześć jako że jestem początkującym gościem który bawi się w wordpress to jestem zielony natomiast mam jedno zajebiście ważne pytanie i licze że ktos mi pomoze.. Chcialbym stworzyc platforme "e-learningowa" w wordpressie. Precyzyjnie mowiac chcialbym stworzyc taki system... opowiem swoimi słowami Klient ma do wykonania 6 etapów. Jeżeli wykona 1 etap to odblokuje mu się 2 etap. Jeżeli wykona 2 to odblokuje sie 3 i tak do etapu 6. Jest ktoś na tyle uprzejmy i podpowiedziałby mi jakie wtyczki użyć? Bylbym bardzo ale to bardzo wdzieczny. RE: Platforma e-learingowa o ile mozna to tak nazwac - unluckyunit - 31-01-2018 20:46 O ile pamiętam takie coś jest chociażby w pluginie WP Courseware. Nie napisałeś jak bardzo skomplikowany jest poszczególny etap - co konkretnie człowiek musi zrobić, a tutaj może być pies pogrzebany. RE: Platforma e-learingowa o ile mozna to tak nazwac - gracek99 - 10-02-2018 09:54 Dzięki za odpowiedź. Pierwszym etapem musi być rejestracja w podanym portalu. Po wykonaniu tego kroku będzie krok 2 gdzie klient musi wykonać daną akcje np. "założyć konto w banku". Po wykonaniu tego kroku zostanie odblokowany krok 3. I tak dalej. RE: Platforma e-learingowa o ile mozna to tak nazwac - unluckyunit - 10-02-2018 11:28 Tego się obawiałem pisząć "tutaj może być pies pogrzebany". W jaki sposób chcesz weryfikować czy człowiek faktycznie wykonał taką akcję albo czy wykonał ją w 100% poprawnie? Na podstawie prowizji z banku już można, ale to może być trudne i czegoś u