WordPress - edycja strony głównej - Wersja do druku +- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com) +-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9) +--- Dział: Kosz/Spam/Archiwum (/Forum-Kosz-Spam-Archiwum-11) +--- Wątek: WordPress - edycja strony głównej (/Temat-WordPress-edycja-strony-glownej-154020) |
WordPress - edycja strony głównej - wordpress - 19-01-2018 14:51 Witam. Chce mieć na stronie głównej: localhost/ to co mam obecnie tu: localhost/?games=games Kompletnie nie wiem jak to zrobić, już kilka godzin się z tym męcze (jestem laikiem) W opcjach "ustawienia strony głównej" po zaznaczeniu "statyczna strona" nie mogę wybrać tej podstrony bo nie ma jej zwyczajnie na liście... Jakieś rady? dziekuje RE: WordPress - edycja strony głównej - precell - 19-01-2018 15:01 O ile mnie pamięć nie myli, dawno już nie stawiałem serwerów u siebie na kompie. Ale localhost/serwer, to po prostu Twój komputer, więc nie może na nim się wyświetlić strona główna WP. Mówiąc wprost, wszystko jest w porządku :-) RE: WordPress - edycja strony głównej - wordpress - 19-01-2018 15:21 nie rozumiesz.. mam pewną stronę która się wyświetla po kliknięciu w button... i chce aby zamiast obecnej strony głównej wstawić to co jest po przejściu na "/?games=games" RE: WordPress - edycja strony głównej - precell - 19-01-2018 15:27 (19-01-2018 15:21)wordpress napisał(a): nie rozumiesz.. localhost - to jest Twój serwer localhost/?games=games - To jest Twoja strona główna na WP I tak ma być. RE: WordPress - edycja strony głównej - wordpress - 19-01-2018 15:34 (19-01-2018 15:27)precell napisał(a): localhost - to jest Twój serwer localhost to jest to (strona główna): localhost/?games=games to jest podstrona, czyli to: chce aby tego pierwszego w ogóle nie było... tylko po wejściu na stronę odrazu było to: WordPress - edycja strony głównej - Hybrid1990 - 19-01-2018 15:37 Wątek został przeniesiony do kosza. Prawdopodobne przyczyny : 1. Temat jest niezgodny z regulaminem. 2. Podobn