Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Sprzedaż złota i innych pokrewnych rzeczy w grze komputerowej - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Prawo i Podatki (/Forum-Prawo-i-Podatki-195)
+--- Dział: Prawo i Podatki (/Forum-Prawo-i-Podatki-228)
+--- Wątek: Sprzedaż złota i innych pokrewnych rzeczy w grze komputerowej (/Temat-Sprzedaz-zlota-i-innych-pokrewnych-rzeczy-w-grze-komputerowej-153895)

Strony: 1 2


Sprzedaż złota i innych pokrewnych rzeczy w grze komputerowej - teo12 - 14-01-2018 18:37

Witam.

Przeszukałem forum wzdłuż i w szerz ale nie znalazłem odpowiedzi na nurtujące mnie pytania.
To może zacznę od wyjaśnienia całej sytuacji.

Gram od paru lat w grę komputerową. Jest to gra abonamentowa czyli żeby grać trzeba kupować czas gry za realną gotówkę. Firma która jest właśnicielem tej gry ostatnimi czasy dała możliwość wymiany waluty zdobywanej w grze - gold - na pieniądze ( w ramach ich platformy) za które mozeby kupować ten że abonament. Z tego wychodzi że gracze którzy umieją dobrze zarabiać walutę w grze - mogą wymieniać ją na czas gry - przez co mają możliwość gry za darmo. Platforma ta daje także możliwość "podarowania" komuś tego czasu gry. I tu jest moje pytanie.