Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
VPS, a może dedyk? - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Kosz/Spam/Archiwum (/Forum-Kosz-Spam-Archiwum-11)
+--- Wątek: VPS, a może dedyk? (/Temat-VPS-a-moze-dedyk-153553)

Strony: 1 2


VPS, a może dedyk? - Xanter98 - 02-01-2018 22:26

Potrzebuje zainwestować w "coś" na czym postawię emulator(y) Androida, najlepiej Noxa. Kładę nacisk na to "y", najlepiej żeby uciągnął z kilkanaście. Pytanie co się najlepiej pod to nadaje i czym najłatwiej zarządzać - tak, żebym mógł wejść przez zdalny pulpit i bez problemu wszystko ustawić - jestem całkowicie zielony w temacie. Pomóżcie, bo kompa mi muli bez sensu od paru dni, a żal nie zainwestować jak w 2 dni się pewnie zwróci.


RE: VPS, a może dedyk? - precell - 02-01-2018 22:36

(02-01-2018 22:26)Xanter98 napisał(a):  Potrzebuje zainwestować w "coś" na czym postawię emulator(y) Androida, najlepiej Noxa. Kładę nacisk na to "y", najlepiej żeby uciągnął z kilkanaście. Pytanie co się najlepiej pod to nadaje i czym najłatwiej zarządzać - tak, żebym mógł wejść przez zdalny pulpit i bez problemu wszystko ustawić - jestem całkowicie zielony w temacie. Pomóżcie, bo kompa mi muli bez sensu od paru dni, a żal nie zainwestować jak w 2 dni się pewnie zwróci.

VPS tym bardziej dedyk na pewno w dwa dni Ci się nie zwróci ;-)


RE: VPS, a może dedyk? - Xanter98 - 02-01-2018 22:45

(02-01-2018 22:36)precell napisał(a):