Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Kryptowaluty/Aliexpress/Subskrypcje - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Zarabiam.com (/Forum-Zarabiam-com-166)
+--- Dział: Dziennik Pracy (/Forum-Dziennik-Pracy-352)
+--- Wątek: Kryptowaluty/Aliexpress/Subskrypcje (/Temat-Kryptowaluty-Aliexpress-Subskrypcje-153183)

Strony: 1 2 3 4 5 6 7


Kryptowaluty/Aliexpress/Subskrypcje - TelegramGrzegorz - 17-12-2017 13:41

Witam Smile
Kilka słów o sobie.Mam na imię Grzegorz, 15 grudnia skończyłem 25 lat a zarabianiem przez internet zajmuję się od 5 lat.Swoją przygodę zacząłem na subskrypcjach po tym jak dałem się nabrać na suba. Zacząłem szukać więcej informacji na ten temat aż trafiłem na Freebiz, to tam zacząłem zarabiać swoje pierwsze pieniądze.Nie pamietam już kwoty jaką zarobiłem na tym serwisie więc nie podam ale nie były to małe pieniądze.
Kolejnym serwisem był LM gdzie zarobiłem 240 tys, Hotcash około 100 tys (reszty serwisów nie podaję ~10 tys)

Chciałbym się niebawem uwolnić od subów.Od marca 2018 przechodzę na krus(mama) bo nie mam zamiaru płacić ponad tysiaka na zus przy obecnych zarobkach.

Największe nadzieje pokładam w krypto, to temu chciałbym poświęcić najwięcej czasu.Wpłaciłem kilkanaście $ na próbę by poznać giełdę i nauczyć się na niej posługiwać(binance)
Dodatkowo promuję trochę Aliexpress, mam 2 swoje grupy które nie tak dawno wypromowałem.

Póki co dziś:
Suby: 0 zł
Aliexpress: 11$
Krypto: Kupiłem 440 XVG za 0.06$

Dziennik będe aktualizował co 2-3 dni.


RE: Kryptowaluty/Aliexpress/Subskrypcje - mahuzz - 17-12-2017 14:01

Powodzenia! ;-)


RE: Kryptowaluty/Aliexpress/Subskrypcje - passion - 17-12-2017 14:41

Ale sumki... :o