Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Jak zacząć inwestować, kiedy nie ma się doświadczenia? - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Kosz/Spam/Archiwum (/Forum-Kosz-Spam-Archiwum-11)
+--- Wątek: Jak zacząć inwestować, kiedy nie ma się doświadczenia? (/Temat-Jak-zaczac-inwestowac-kiedy-nie-ma-sie-doswiadczenia-153065)



Jak zacząć inwestować, kiedy nie ma się doświadczenia? - izomna - 13-12-2017 12:27

Cześć. Prowadzę własną firmę (catering dietetyczny), niedawno udało mi się spłacić kredyt i naszła mnie myśl, żeby tę kwotę, którą wydawałam na raty, jakoś inwestować. Nie znam się niestety na inwestowaniu, kiedyś miałam tylko konto oszczędnościowe, ale nie wiem czy to najlepsza forma inwestycji? Na pewno bezpieczna, ale zyski są raczej małe. Co polecicie na pierwszą inwestycję?


RE: Jak zacząć inwestować, kiedy nie ma się doświadczenia? - kraken3 - 13-12-2017 12:32

Dużo zależy od Twojego kapitału. Poczytaj sobie o różnych sposobach inwestowania, np. ten poradnik https://info xD konsument(superszeptanka.pl xDD).pl/ i się na spokojnie zastanów. Ja sama gdybym miała wybierać, zdecydowałabym się na złoto lub walutę.


RE: Jak zacząć inwestować, kiedy nie ma się doświadczenia? - Captain - 13-12-2017 12:57

Konto oszczędnościowe to nie inwestycja - zyski z takich kont i lokat to są aby pokryć inflacje, by ze względu na nią ludziom bardziej opłacało się trzymać pieniądze w banku niż w skarpecie na czym banki bardzo korzystają.