Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
[KRYPTOWALUTY] Dziennik pracy studenta - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Zarabiam.com (/Forum-Zarabiam-com-166)
+--- Dział: Dziennik Pracy (/Forum-Dziennik-Pracy-352)
+--- Wątek: [KRYPTOWALUTY] Dziennik pracy studenta (/Temat-KRYPTOWALUTY-Dziennik-pracy-studenta-151978)

Strony: 1 2 3


[KRYPTOWALUTY] Dziennik pracy studenta - bitmaniak - 01-11-2017 17:48

Cześć wszystkim,


Jako nowy na forum powinienem się najpierw przedstawić. Mam na imię Paweł, jestem studentem, przygodę z kryptowalutami zacząłem tak naprawdę około pół roku temu, choć wcześniej też wiedziałem co nieco na ich temat. Ostatnio się trochę rozleniwiłem, poniosłem też kilka porażek, ale wiadomo jak to jest w tej branży. Szukając w internecie więcej informacji o kryptowalutach, trafiłem na to forum. Bardzo zaciekawiły mnie prowadzone tutaj dzienniki pracy - dlatego założyłem konto i od dzisiaj zaczynam prowadzić swój własny dziennik. Będzie to dla mnie świetny powód do działania, tym bardziej że są tutaj podobne dzienniki, z którymi mam nadzieję będę mógł konkurować ^^. Wpisy chcę zamieszczać co najmniej raz na tydzień.

[Obrazek: opengraph.png]

Co z moim doświadczeniem? Miałem kilka wzlotów i upadków, jednak patrząc na to z perspektywy czasu jestem na plus. Za zarobione pieniądze na krypto byłem niedawno na wczasach. Myślę że to był błąd, gdyż w głupi sposób pozbawiłem się sporej części kapitału Tongue. Teraz dysponuję kwotą około 6000 zł(ok. 1650 $). Moim celem jest osiągnięcie 10000 zł dochodu miesięcznie w miarę stale - powód? Chcę się wkońcu w pełni uniezależnić.


I Wpis