Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Kolejny świeżak.. - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Kosz/Spam/Archiwum (/Forum-Kosz-Spam-Archiwum-11)
+--- Wątek: Kolejny świeżak.. (/Temat-Kolejny-swiezak-151229)



Kolejny świeżak.. - Arystoteles - 01-10-2017 23:54

Dzień dobry, a raczej Dobry wieczór. Jestem kolejnym świeżakiem..
Zarabiałem sobie dotąd z sprzedaży kont w grach na allegro

Jestem kompletnie zielony w zarabianiu innego typu, jednakże zależy mi na czymś przyjemnym co jest REALNE i nie wymaga wielkiego skomplikowania czy czekania wieki na pierwsze pieniądze na konto bankowe.

Mam 19 lat, mam konto w banku oraz jestem w stanie ponieść niski(do 50 zł) wkład finansowy.


Tylko proszę jak ktoś będzię na tyle miły by tu odpowiedzieć niech wytłumaczy z czym to się je, chętnie podłącze się do kogoś jeśli ktoś by chciał mojej pomocy.

Nie chce zarabiać na życie, tylko sobie dorabiać niewielkie kwoty.


RE: Kolejny świeżak.. - Onyke - 02-10-2017 00:22

http://zarabiam.com/Temat-%E2%9A%A0%E2%9C%A9-VADEMECUM-dla-NOWYCH-i-sredniozaawansowanych-EARNEROW-%E2%9C%A9%E2%9A%A0-132943


RE: Kolejny świeżak.. - wirrles - 02-10-2017 00:23

Myślałeś nad bukmacherka? Jestem w identycznej sytuacji co ty (nawet w tym samym wieku) i udało mi się na tym troszkę zarobić. Najwięcej zainswestowałem 400 zł. i wyciagnałem prawie drugie tyle betujac z głowa. Im wiecej zainwestuejsz, wieksze ryzyko ale i wieksza wygrana ofc.


RE: Kolejny świeżak.. - Xanter98 - 02-10-2017 00:46

Pomysl nad stworzeniem wlasnej strony/bloga, domena+hosting w 50zł się spokojnie zmieści.