dotpay.pl zablokował mi konto, proszę o pomoc. - Wersja do druku +- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com) +-- Dział: Konta Bankowe (/Forum-Konta-Bankowe-449) +--- Dział: Systemy Płatności Internetowych (/Forum-Systemy-Platnosci-Internetowych-206) +--- Wątek: dotpay.pl zablokował mi konto, proszę o pomoc. (/Temat-dotpay-pl-zablokowal-mi-konto-prosze-o-pomoc-151151) |
dotpay.pl zablokował mi konto, proszę o pomoc. - misiaczek25 - 27-09-2017 19:52 Witam serdecznie, 14 czerwca założyłem konto dotpay jako osoba fizyczna. Całość została połączona z automater.pl aby sprzedawać kody Premium. Coś tam się sprzedawało, lecz w tym miesiącu było tego ponad 3 tys zł oczywiście z własnym wkładem. Dziś zauważyłem ze dotpay zablokował mi konto, dzwoniąc i pytając to odpowiedzieli że jest to sprawa administracyjna i wie tylko że chodzi o Działalność Gospodarczą a konkretnie napiszą na e-maila. Bardzo proszę o pomoc co ja mam robić obawiam się o US :-(. Pozdrawiam RE: dotpay.pl zablokował mi konto, proszę o pomoc. - misiaczek25 - 27-09-2017 21:57 Nikt nie pomoże? Chodzi mi o to że po wejściu na sklep i kupieniu przedmiotu poprzez dotpay wywala komunikat: Konto zostało zablokowane skontaktuj się bezpośrednio pod adresem e-mail Po zalogowaniu się na dotpay wybierając zakładkę rozliczenia po czym wypłaty pojawia się kolejny komunikat: Error Nie posiadasz uprawnień do wykonania tej czynności Proszę o pomoc... RE: dotpay.pl zablokował mi konto, proszę o pomoc. - twardy - 27-09-2017 22:01 Uwaga, pomagam. Cytat:napiszą na e-maila. To poczekaj na maila od nich? RE: dotpay.pl zablokował mi konto, proszę o pomoc. - Martinuss - 27-09-2017 22:02 @[misiaczek25] Zadzwoń do DotPay i się dowiedz dokładnie o co chodzi. Jak jesteś osobą fizyczną to przy wypłacie powinieneś otrzymać umowę o dzieło/zlecenie, wypełnić i później ją im odesłać. A w 2018 w Marcu składasz PIT 37 i być może otrzymasz jeszcze zwrot. RE: dotpay.pl zablokował mi konto, proszę o pomoc. - misiaczek25 - 27-09-2017 23:09 Założyłem konto jako osoba fizyczna bez DG. Dzwoniąc i pytając o co chodzi i jakiś miły Pan powiedział że to sprawa administracyjna i że chodzi o DG ale dokładnych szczegółów nie znał powiedział że mam dziś czekać na odpowiedz której nie otrzymałem. Jeśli chodzi o podpisywanie jakiś umów i odesłaniu to nic takiego nie robiłem. Obawiam się że może ścigać mnie US i otrzymam karę z 5 lat do tyłu :-( RE: dotpay.pl zablokował mi konto, proszę o pomoc. - Dante_/ - 28-09-2017 01:59 Gdyby to był US to byś dostał pismo na 100% i prawdopodobnie Twoje konto bankowe było by zajęte. Jedynie co Tobie pozostaje to napisać mail'a, a jeżeli już napisałeś to czekać. RE: dotpay.pl zablokował mi konto, proszę o pomoc. - mikiniki - 28-09-2017 05:19 Moje stare 2 konta w Dotpay, także zostały zablokowane, ponieważ były na osoby fizyczne ( mnie ) Założyłem na firmę i wszystko gra. Jakiś przepis się zmienił, tylko DG mogą z tego korzystać, podpisując umowę listownie.. Ogólnie to nie polecam tej Spółki. Są o wiele lepsze. RE: dotpay.pl zablokował mi konto, proszę o pomoc. - misiaczek25 - 28-09-2017 10:31 Więc co teraz? Konto założyłem na osobę fizyczną 14 czerwca, wypłacać wypłacałem co jakiś czas nawet co kilka dni. Ostatnio w sobotę 23 września wypłaciłem 500zł a 700zł pozostało na dotpay. Zaniepokoiło mnie to że ktoś próbuje coś kupić w sklepie ale wpłaty nie dochodziły. Po zalogowaniu się na dotpay i przejściu w zakładkę rozliczenia pojawia mi się komunikat: Error Nie posiadasz uprawnień do wykonania tej czynności... Nawet nie mogę jak wypłacić tych 700zł :-(. Obawiam się co dalej, jak się z tego rozliczyć co sprzedałem? Jakiś podatek, roczne rozliczenie? Dodam że kody premium były również z wysłanych smsów, kupione w niższej cenie i sprzedane drożej. Nadal żadnego e maila nie otrzymałem od nich... RE: dotpay.pl zablokował mi konto, proszę o pomoc. - Captain - 28-09-2017 10:37 Może zadzwoń jeszcze raz na infolinie. RE: dotpay.pl zablokował mi konto, proszę o pomoc. - misiaczek25 - 28-09-2017 10:54 Napisałem kolejnego e-maila zobaczymy czy dziś otrzymam odpowiedz. Niepokoi mnie to dlaczego gdy dzwoniłem to mi powiedziano że jest to sprawa administracyjna i chodzi o Działalność Gospodarczą ale więcej szczegółów nie znał i mam czekać na wiadomość. Dziwne jest również to że nie mogę wypłacić zalegającej tam kwoty!!! |