Reklamy, banery, konwersja - Wersja do druku +- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com) +-- Dział: Inwestycje (/Forum-Inwestycje-324) +--- Dział: Inwestowanie - Dyskusje (/Forum-Inwestowanie-Dyskusje-315) +--- Wątek: Reklamy, banery, konwersja (/Temat-Reklamy-banery-konwersja-150933) |
Reklamy, banery, konwersja - mahuzz - 19-09-2017 14:50 Siemka! Zapraszam do luźnej dyskusji! Czy reklamy na stronie obniżają Waszym zdaniem konwersję w CPL/CPS? Jesli tak, to jakie i dlaczego? Moje zdanie: O pop-under na przykład nie ma co gdybać, najskuteczniejsze narzędzie do zniszczenia sobie sprzedaży/zarobku. Co do bannerów własnie nie mam zdania... Pozdrawiam @EDIT zły dział, proszę o przeniesienie RE: Reklamy, banery, konwersja - mysc - 20-09-2017 11:15 Wszystko zależy od tego czego najbardziej chcesz od danej strony - jeśli głównym celem jest oferta CPS/CPL, to wszelkie linki wychodzące - w tym bannery - mniej lub bardziej obniżają konwersję, bo potencjalni klienci się rozpraszają i "wychodzą" na inne strony zamiast w pełni poświęcać się Twojej Takie bannery i reklamy mogą pojawić się dopiero PO wykonaniu przez użytkownika najbardziej porządanej akcji, np. jako "cross-selling": Przykład: 1. Użytkownik wchodzi na Twoją stronę 2. Utożsamia rozwiązanie swojego problemu z produktem/usługą który reklamujesz (rola tekstu) 3. Kupuje (rola "ścieżki sprzedażowej") 4. Po zakupie wyświetla mu się reklama z "Większość skorzystała też z poniższych ofert:" (obojętnie jaka forma, to może być nawet pop-up - najważniejsza konwersja i tak jest już wykonana, więc nic nie zepsuje - może tylko pomóc) Zamiast "cross-sellingu" to mogą być też losowe reklamy. Ważne żeby nie rozrpaszały nikogo przed wykonaniem najbardziej pożądanej przez Ciebie akcji (czyli konwersji w CPS/CPL) Czyli, jeżeli napiszesz super tekst sprzedażowy, który ma za zadanie po kolei wciągać i nakręcać czytającego na dany zakup - to migające bannery, które go rozpraszają, są bardzo słabym pomysłem. Google adsense ze względu na coraz lepszy skrypt dobierający reklamy pod gust danej osoby - może znacząco obniżyć konwersję polecając użytkownikom inne rozwiązania danego problemu. Reklamy - CPC/CPM - zwykle są dobrym pomysłem tylko na stronach co do których ciężko jest dobrać odpowiednie CPS/CPL, czyli po prostu na stronach które nie konwertują i trzeba wstawić coś co jakiś tam zysk jednak przyniesienie. Zwiększanie zyskowności to właśnie projektowanie "ścieżki sprzedażowej", czyli takie prowadzenie wchodzących na stronę "za rączkę" i pilnowanie żeby zrobili to co mają w danej chwili zrobić bez rozpraszania Podsumowując: reklamy obniżają konwersję, ale są dobrym pomysłem do wyświetlania po wykonaniu pożądanej akcji w ofercie CPS/CPL :> Więcej o tym napisałem tutaj: http://getpaid20.pl/praktycznie-o-zarabianiu/dodatkowe-reklamy-na-mini-stronach-pomagaja-czy-przeszkadzaja/ :> RE: Reklamy, banery, konwersja - mahuzz - 20-09-2017 20:11 @[mysc] Jak zwykle w punkt, szacunek! Nic dodać chyba nie trzeba, wielkie dzięki za odpowiedź! Do zamknięcia |