Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
[Wykonam] Teksty wedle potrzeb - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Off-Topic (/Forum-Off-Topic-9)
+--- Dział: Sprzedam, Kupię, Zamienię (/Forum-Sprzedam-Kupie-Zamienie-24)
+---- Dział: Archiwum - Sprzedam, Kupię, Zamienię (/Forum-Archiwum-Sprzedam-Kupie-Zamienie-320)
+---- Wątek: [Wykonam] Teksty wedle potrzeb (/Temat-Wykonam-Teksty-wedle-potrzeb-149820)



[Wykonam] Teksty wedle potrzeb - count765 - 07-08-2017 15:59

Witam. Zajmuję się pisaniem od kilku lat, czy to dla hobby, czy też w celach zarobkowych. Oferuję swoje "pióro" na zlecenie, w tym ogłoszeniu nie zamykam się jednak w konkretnych ramach, w których piszę - rozważę każdą ofertę indywidualnie i też w ten sposób dogadamy się co do ceny. Przyjmę pojedyncze zlecenia, ale jestem również zainteresowany dłuższą współpracą.

Pozdrawiam Smile


RE: [Wykonam] Teksty wedle potrzeb - Shadecaster2 - 20-08-2017 08:39

Piszesz posty na strony typu hacki/cracki ENG? Tak żeby zachęcić do pobrania oraz "instrukcje instalacji"? Jak tak to podaj cenę tu albo na priv


RE: [Wykonam] Teksty wedle potrzeb - count765 - 20-08-2017 10:45

Napisałem PW.


RE: [Wykonam] Teksty wedle potrzeb - DonWestbam - 22-08-2017 06:04

Pierwsze zlecenie wykonane. Jestem zadowolony i optymistycznie nastawiony. Kolejne zlecenia sa w trakcie i dogadalismy sie co do stalej wspolpracy.

Takze polecam tego uzytkownika kazdemu Smile


RE: [Wykonam] Teksty wedle potrzeb - alizen - 26-08-2017 21:08

szybko,sprawnie bez żadnych problemów


[Wykonam] Teksty wedle potrzeb - Coristo - 04-10-2017 20:03