Witaj gościu! Zaloguj się lub Zarejestruj aby móc korzystać ze wszystkich funkcjonalności jakie oferuje to forum! Rozpocznij zarabianie przez internet, poznaj korzysci pracy w domu! Rejestracja i korzystanie z forum jest całkowicie darmowe!
Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet
Promocja youtube - Wersja do druku

+- Praca w domu - Dodatkowa Praca - Zarabianie przez Internet (https://zarabiam.com)
+-- Dział: Zarabianie przez Internet (/Forum-Zarabianie-przez-Internet-33)
+--- Dział: Dyskusja o Zarabianiu (/Forum-Dyskusja-o-Zarabianiu-248)
+--- Wątek: Promocja youtube (/Temat-Promocja-youtube-149792)



Promocja youtube - czemcio69 - 06-08-2017 22:12

Cześć!
Mam do Was 2 pytanie ponieważ jestem zielony w tych kwestiach i jeszcze sam do tego nie doszedłem!


1.Jak promować filmiki na youtubie tak żeby mi ich nie usuneli?
2.Co robić żeby filmiki jak najdłużej na yt zostały?


RE: Promocja youtube - Wojtek574 - 06-08-2017 22:19

1 Hmm.. Najlepszym sposobem jest tworzenie własnych filmów wtedy ci ich nie usuną wypowiedzieć moge sie jedynie co do free downloand gry nie bierz tralerów tylko wybieraj takie gdzie ktoś gra taki let play wpisz sobie tytuł gry epic moments i bedziesz miał
2 Nie naruszać standardów yt chyba najprościej czyli prawa autorskie erotyka itp znów tylko wypowiem sie co do download gier jak ci jakiś zdejmą to piszesz do niech w odwołaniu ze uważasz ze twój film nie na rusza jakichkolwiej standardów ich serwisu i prosisz o rozpatrzenie jeszcze raz i przywrócenie filmu.
Trochę cięzko odpowiedzieć na twoje pytanie gdyż nie wiemy jakie filmy wrzucasz


RE: Promocja youtube - darekwysocki - 06-08-2017 23:02

Cześć, tu masz opisane:
http://rafalsliwiok.pl/pozycjonowanie-filmow-na-youtube/


RE: Promocja youtube - maniek250 - 07-08-2017 03:16

Możesz też nawalić filmików w opór tzn. kilkaset z różnych kont, troche powinno zostać Big Grin

@up Mi sie wydaje czy zakładasz multikonta żeby promować swoją stronę ? Big Grin